Overigens valt het me op in hoeveel landen ze tegenwoordig de competitie splitsen na een volledige cyclus. Uiteraard Belgi?, maar ook in Denemarken, Roemeni?, Polen, Slowakije, Bulgarije, Sloveni?, Schotland, Isra?l doen ze dat ook en dan heb ik ze vast niet allemaal gehad. Kwestie van tijd dus totdat wij dat ook gaan doen.
Overigens valt het me op in hoeveel landen ze tegenwoordig de competitie splitsen na een volledige cyclus. Uiteraard Belgi?, maar ook in Denemarken, Roemeni?, Polen, Slowakije, Bulgarije, Sloveni?, Schotland, Isra?l doen ze dat ook en dan heb ik ze vast niet allemaal gehad. Kwestie van tijd dus totdat wij dat ook gaan doen.
De mooiste PO blijft die van SanMArino... Daar moet je voor gestudeerd hebben om die te snappen...Een dubbel afvalsysteem.
Ik snap wel dat ze met zoiets gekomen zijn daar. Er zijn maar 15 clubs in dat land, om het dan enigszins spannend te houden moet je wel play-offs voor de titel hebben. Met dat systeem geven ze een groot voordeel aan de hoogste 2 clubs.
De mooiste PO blijft die van SanMArino... Daar moet je voor gestudeerd hebben om die te snappen...Een dubbel afvalsysteem.
In de VI benadrukt Simon Zwartkruis dat het ego?sme van de clubs verlammend werkt op de besluitvorming voor een nieuwe competitie-opzet.
Inderdaad.Niet alleen in de Eredivisie neem ik aan?