gevegt
Well-known member
Bundesliga lijkt me te makkelijk.
Derde Divisie kan natuurlijk ook.
Bundesliga lijkt me te makkelijk.
Dus omdat die Belgen er nu na 10 jaar ook achterkomen dat die playoffs gewoon kut zijn willen ze met ons samenwerken?
Maar dat is niet helemaal waar. De topclubs, met uitzondering van de voorzitter van Club Brugge nota bene, zijn er nog steeds groot voorstander van omdat ze zo de grootste hap taart krijgen.
Het probleem is alleen dat de andere clubs helemaal kaal worden geplukt. Neem Lokeren, die hebben ooit eenmaal Play-Off 1 gehaald in 2011. Dat is een kleine vereniging die wel altijd mee kon doen in Eerste Klasse.
Maar op moment dat in Belgi? de prijzen worden verdeeld staat Lokeren al jarenlang aan de zijlijn mee te kijken. De waarde van Lokeren v Anderlecht is de laatste jaren steeds minder geworden, dat heeft uiteindelijk ook zijn weerslag op sponsoren en dus het beschikbare geld. Anderlecht, Club, Standard, Genk, Gent, Charleroi, Antwerp, KV Mechelen, Kortrijk en Zulte Waregem lijken groot genoeg om te overleven. Bij al die andere is het niet de vraag of maar wanneer ze uiteindelijk om gaan vallen. En dat zien de grote clubs in Belgi? ook, en dus willen ze nieuwe tegenstand.
De overgrote meerderheid van de TV kijkers kijkt vooral naar 'namen', of het een leuke wedstrijd is komt op het tweede plan.
Meer de schuld van alle dwazen die echt heel de dag de meest nutteloze potten kijken, koop een seizoenkaart en laat de tv uit.
Waarom, jij bent toch degene die de televisie aanzet voor Heracles-Emmen?
Ja, een seizoenkaart is naar verhouding veel duurder dan een Fox-abonnement. Bij een seizoenkaart zie je alleen de thuiswedstrijden van je club, terwijl je bij een Fox-abonnement ook nog van de uitwedstrijden van je club kan 'genieten'. Je krijgt er zelfs nog een hele sloot aan andere wedstrijden bij, waar je wellicht minder interesse in hebt. Maar voor je eigen club is Fox goedkoper dan een seizoenkaart.Alsof een seizoenkaart zoveel duurder is dan een Fox-abonnement. Je bent sowieso wel rijp voor John Williams als je een Fox-abonnement hebt terwijl je in de financi?le problemen zit.
Ja, een seizoenkaart is naar verhouding veel duurder dan een Fox-abonnement. Bij een seizoenkaart zie je alleen de thuiswedstrijden van je club, terwijl je bij een Fox-abonnement ook nog van de uitwedstrijden van je club kan 'genieten'. Je krijgt er zelfs nog een hele sloot aan andere wedstrijden bij, waar je wellicht minder interesse in hebt. Maar voor je eigen club is Fox goedkoper dan een seizoenkaart.
Ik weet niet hoor, maar €10,- per maand is een heel stuk minder duur dan 17x per seizoen naar een stadion gaan. Ik heb gewerkt bij Roda, laten we het er op houden dat er gemiddeld een bier of 5 genuttigd wordt en dan nog wat te eten. Ben je al gauw 20/25 euro kwijt, per wedstrijd. Zonder benzine.
We kunnen wel flauw gaan doen, maar clubs verdienen meer aan fans buiten het stadion dan in een stadion.
Ik ga op de fiets en hou het op 1 koffie of cola afhankelijk van het weer.
Ik ga op de fiets en hou het op 1 koffie of cola afhankelijk van het weer.
En daarom heeft Roda dus een geld te kort.
Ik geef inderdaad ook nooit iets uit in de fanshop, aan mij verdienen ze weinig.
Jij bent dus geen echte fan, ook al kom je al 30 jaar bij Roda. Misschien maar even met de rug naar het veld een vlag gaan zwaaien :jerry:
Dus omdat die Belgen er nu na 10 jaar ook achterkomen dat die playoffs gewoon kut zijn willen ze met ons samenwerken?