Vitesse in Europa

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vitesse doet het echt beter dan ik verwacht had. En Saints is niet in topvorm. Toch staat het 2-0 bij rust. Dat zegt toch genoeg? Het verschil tussen subtop Eredivisie en subtop Premier League is gewoon te groot.
 

Wigboldus

Well-known member
gewoon een penalty. ik noem dat geen schouderduw, zeker niet als je vanaf de zijkant komt gerend.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Marvellous vind ik helemaal niet zo Marvellous. Wat heeft die een tijd nodig steeds.

Dat het verschil groot is, is natuurlijk niet gek. Chelsea stalt spelers bij Vitesse die niet goed genoeg zijn voor de competitie waarin Southampton speelt en Bij Southampton spelen de uitblinkers van de competitie waarin Vitesse speelt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch is het wel vriendelijk van Southampton dat ze Vitesse nog een beetje in de wedstrijd laten. Hebben we volgende week wellicht toch nog een leuke pot. Zou helemaal mooi zijn als Vitesse er nog eentje in trapt.
 

Joost

Well-known member
Wat een tegengoal.

Slechte pass, keeper komt te laat uit en dan ook nog halfslachtig ingrijpen.
Je zou bijna denken dat het verkocht is.
 

delmaestro

Well-known member
Wat een tegengoal.

Slechte pass, keeper komt te laat uit en dan ook nog halfslachtig ingrijpen.
Je zou bijna denken dat het verkocht is.

Pfff beetje te kort door de bocht hoor. Vitesse deed de gehele wedstrijd wat het kon, maar zo'n vreselijk slechte terugspeelbal is gewoon bijna niet meer te repareren.
 
Bovenaan