Vitesse in Europa

Batigoal

Well-known member
Nog los van de budgetten en niveauverschil is Vitesse een ploeg dat allerlei jonge nieuwe spelers moet inpassen, daar waar Southampton al redelijk staat. Zelfs in de Eredivisie was het verschil tussen twee clubs dan al te groot geweest. Wel een heerlijke ambiance in dat stadion.
 

Mr. Wrong

New member
Nog los van de budgetten en niveauverschil is Vitesse een ploeg dat allerlei jonge nieuwe spelers moet inpassen, daar waar Southampton al redelijk staat. Zelfs in de Eredivisie was het verschil tussen twee clubs dan al te groot geweest. Wel een heerlijke ambiance in dat stadion.

Dit Vitesse kon in de Eredivisie nog wel eens hoge ogen gaan gooien. Zitten toch weer een paar talentjes tussen.
 

Methone

New member
Ik vond Southampton over de hele wedstrijd niet eens zo goed ondanks de flinke zege. Niveau zakte flink weg na rust, Southampton kwam er niet echt doorheen. Rashica had wel een aardige inval beurt, is nog wel wat wild aan de bal, hopelijk geen eendagsvlieg zoals Chanturia. Nakamba is wel traag, maar wellicht voor de Eredivisie snel genoeg. Alleen ben ik wel bang dat hij echt veel kaarten gaat pakken, onbesuisd is hij wel. Verder had ik wel wat meer verwacht van Brown en Baker. Dat Achenteh het niveau van de Jupiler League nog niet eens ontgroeid is wisten we al, onbegrijpelijk dat daar nogsteeds geen vervanger voor is gehaald, ik bedoel vorig seizoen was het ook al niks. Room had ook wel wat aardige reddingen. Southampton heeft 4 kansen gehad eigenlijk, waarvan 3 goals. Daar zit het grootste verschil natuurlijk.
 

Mr. Wrong

New member
Brown ging nog wel, werd alleen gedurende de wedstrijd wel minder. Op een gegeven moment te makkelijk en te veel balverlies, maar het is wel een manneke zeg. Heeft wel wat weg van Gullit.
Baker speelde vooral onopvallend, op die derde goal na dan.
Rashica liet in zijn eerste 5 minuten al meer zien dan Durevic de hele wedstrijd.
En Achenteh moet inderdaad zo snel mogelijk weg. Wat een prtuser zeg!
 

Methone

New member
De manier waarop de Vitesse fans zich gedragen in Southampton verdient een groot compliment. Heel gemoedelijk, geen gezeik. Maar wel een hoop gezang. De Engelsen zijn ook onder de indruk, en terecht. Reclame voor het Nederlands voetbal.

Vooral met zo'n grote groep (+ drank en drugs) is het tegenwoordig een wonder dat zich geen akkefietjes voordoen.

 

Methone

New member
Die Engelsen zullen wel verbaasd zijn als ze straks in een sfeerloos half leeg Gelredome komen te spelen. "Zijn dit dezelfde supporters die vorige week bij ons de sfeer in het stadion bezorgde?".
 

Methone

New member
Peter Bosz wil thuis met 4-0 winnen

Trainer Peter Bosz van Vitesse vond ondanks de 3-0 nederlaag zijn team donderdagavond redelijk gelijkwaardig aan Southampton.

'Ik zou willen zeggen: onnodig', sprak Bosz over de nederlaag. 'Ik vond dat wij in hele fases niet onder deden voor Southampton.' De coach vond dat zijn team in de slotfase 2-1 had moeten maken.

Volgens Bosz is Vitesse nog niet kansloos om de volgende ronde te bereiken. 'Het is wel een stuk moeilijker geworden.'

De coach wuifde de opmerking weg dat een 3-0 thuis tegen Southampton vrijwel onmogelijk is. 'We willen zelfs met 4-0 winnen in GelreDome.'

Bron : Omroep Gelderland
 

Methone

New member
Waarschijnlijk staat Leerdam op linksback, vd Werff als CV en Rashica in de spits tegen Southampton
 

Methone

New member
Nee , die viel afgelopen donderdag al in voor Djurdjevic, had nog een kans om te scoren (6.15 in het bovenstaande Youtube filmpje).
 

Methone

New member
vitessesouthampton.png



Vermoedelijke opstelling:

1308789_Vitesse.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fraai is dat. Beginnen ze zonder Fabian, Jamel, Eloy en ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse in Europa

Op dat hele filmpje is niets te zien of te horen wat op Feyenoord hooligans duidt. Maar het zal verder wel.
 
Laatst bewerkt:

Methone

New member
https://twitter.com/simonpeach/

Op dat twitter account komen ondertussen steeds meer beelden vrij. Vitesse en Southampton supporters konden het goed vinden met elkaar, maar er schijnt een andere groep op rellen uit te zijn, of dat Feyenoord supporters zijn dat zullen we later wel te horen krijgen.
 
Bovenaan