Vitesse in Europa

Methone

New member
Southampton loopt uit voor Vitesse

SOUTHAMPTON -
Vitesse speelt donderdag in een volgepakt St. Mary's-stadion tegen Southampton. De Engelse club van manager Ronald Koeman maakte maandag bekend dat alle kaartjes voor het duel in de derde voorronde van de Europa League zijn verkocht. De 'Saints' hebben zich voor het eerst in 12 jaar weer eens geplaatst voor een Europees bekertoernooi.
Het stadion van Southampton biedt plaats aan ruim 32.500 toeschouwers, waarvan donderdag zeker 1500 fans Vitesse zullen aanmoedigen. De Arnhemse ploeg van trainer Peter Bosz verzekerde zich afgelopen seizoen als winnaar van de play-offs voor een Europees ticket. Southampton eindigde als zevende in de Premier League en dankte het startbewijs voor de Europa League aan Arsenal, dat de FA Cup won.
De Engelse ploeg telt heel wat bekende gezichten. De broers Ronald en Erwin Koeman kunnen in Zuid-Engeland beschikken over Graziano Pell?, Dusan Tadic, Maya Yoshida en de zomeraanwinsten Maarten Stekelenburg, Jordy Clasie en Cuco Martina.

Bron: Telegraaf
 

Methone

New member
Op basis van de training zal het waarschijnlijk deze opstelling worden. vd Werff is geblesseerd, nog onduidelijk of hij optijd fit is.

1303455_Vitesse.jpg
 

SanMark.

Well-known member
Leerdam weer in de basis. Is zijn concurrent weg of komt dit nu puur omdat van der Werff geblesseerd is ?
 

Methone

New member
Kruiswijk is geblesseerd (eigenlijk is hij altijd geblesseerd) en vd Werff is herstellende. De bovenstaande opstelling is gebaseerd op de hesjes bij de training. Als vd Werff optijd fit is, komt hij in het centrum, en dan denk ik dat Leerdam op de plek van Diks komt.
Het is een beetje een knutsel verdediging zo, Diks is namelijk de laatste tijd ook niet best bezig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Handige speler om in je selectie te hebben Leerdam. Kan je op veel posities opstellen en haalt vrijwel altijd wel een voldoende.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Leerdam vond ik ook zeer goed als rechtsback, maar heeft geloof ik problemen gehad met Bosz.

Er mag nog wel wat bij bij Vitesse. Zijn toch wel verzwakt, al weet je nooit wat die Chelseamannetjes kunnen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vorige week waren er Albaniers die voor het verkeerde Ierland visa hadden aangevraagd :rumcolaa:
 

de waan

Well-known member
Wordt tijd voor de seizensgids, want er staan een hoop namen tussen die mij niks zeggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp wel waarom soms niet alle plaatsen zijn uitverkocht. Wat een irritant kut online verkoop heeft Vitesse. Morgenochtend maar even langs de ticketbox.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kaarten zijn binnen. Vak 221. Nu hopen dat we niet al teveel last hebben van de palen.
 
Bovenaan