delmaestro
Well-known member
Jack is stout.
Huh?
Jack is stout.
Bekijk, of beter beluister, het filmpje maar even.
Laten we die paar relletjes op de korenmarkt niet de enorme voetbalfeest verkloten die er w?l was tussen de Vitesse en Southampton fans. Overal was het groot feest in de stad. Zelf heb ik niks mee gekregen van deze relletjes terwijl ik de hele tijd op de korenmarkt ben geweest. Dat moet toch genoeg zeggen.
Bekijk bijlage 135Bekijk bijlage 136
Mooi dat jullie je vermaakt hebben. Het is toch een stukje reizen.
Ik had het ook naar mijn zin overigens. Heerlijk relaxed. Goede sfeer op de tribune waar we zaten. Southampton supporters liepen vrolijk tussen de Vitesse-supporters door. Er zaten ook nog een aantal van Southampton op onze tribune en die konden gewoon juichen tussen de Vitesse-supporters. Zo hoort het.
Jullie stewards zagen er overigens wel vreemd uit. Leek eerst of er ook VVV-supporters aanwezig waren totdat zij zich omdraaiden. Of ze moeten allemaal Steward heten.
Dat fluitconcert voor Achenteh was dan wel weer lullig, je ziet wel aan hem dat hij z'n best doet, maar hij kan gewoon niet beter. Beetje zoals Frank vd Struijk, alleen die werd op een gegeven moment wel een (anti)cultheld.
Jullie stewards zagen er overigens wel vreemd uit. Leek eerst of er ook VVV-supporters aanwezig waren totdat zij zich omdraaiden. Of ze moeten allemaal Steward heten.