Vitesse in Europa

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse in Europa

Nog tips om van station Arnhem naar het stadion te komen? Bussen staan kut aangegeven, zijn overvol en ze lijken alleen vervoer voor Southampton te hebben geregeld.
 

Methone

New member
Ik ga altijd met de auto, maar vanaf het station heb je behalve bussen niet zoveel keuze.

Zijn trouwens 60 supporters opgepakt. Zat een hoop Vitesse tussen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse in Europa

Ik snap dat het Gelredome vaak leeg blijft. Wat een kutzooi zeg. De tickets online bestellen ging al niet. Bussen naar het stadion verkopen ze kaartjes voor 4,50? uit een busje met twee personen die moeten stempelen en constant kloten met wisselgeld. Ik had bijna mijn ticket toen ze toch maar besloten dat iedereen verder gratis door mocht lopen. De boel stond ergens in een hoekje, nergens iets aangegeven en een OV medewerker die honderd Vitesse en Southampton supporters ziet staan wachten op de reguliere bus vond het niet nodig even te informeren. Nu moeten duizenden mensen met de bus opgepropt last minute die kant op. Straks ongetwijfeld nog een rij. Dit heeft meer weg van een amateur organisatie die voor het eerst een groot evenement organiseert.
 

erka

Well-known member
Het is precies net zoals tegen Feyenoord en Groningen.

Als Bosz echt serieus gedacht heeft dat het 5-1 kon worden mag hij zich wel eens onder behandeling stellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding

Ik hoor in de trein terug dat er vooral Vitessenaren zijn opgepakt. Maar goed die slapen waarschijnlijk gewoon vannacht thuis of worden morgenochtend vrijgelaten. Een keer echt de handel aanpakken gaat toch niet gebeuren.

Verder was het zicht prima en best aardige dingen gezien. Vitesse bouwt aan een nieuw elftal, maar daar zit in tegenstelling tot het Feyenoord zonder al te veel wisselingen wel lijn in het spel. Die kunnen dit seizoen best hoge ogen gaan gooien. Spelers als Olynyk, Brown, Baker en Achenteh kunnen mij niet zo bekoren, maar als iedereen fit is hoeven ze die niet op te stellen.
 

Methone

New member
http://www.dumpert.nl/mediabase/6673649/9155a864/kansloos_reltuig_verbouwt_arnhem.html

Ik hoor maar weinig Rotterdams voorbij komen, en in Arnhem wonen ook niet alleen maar lieverdjes natuurlijk. Het valt niet goed te praten, maar het valt voor Nederlandse begrippen nog wel mee, dit soort dingen zie je wel vaker op de korenmarkt ook als er geen voetbal is.

Wat de wedstrijd betreft, die was eigenlijk al na 4 minuten dood, door slap ingrijpen van Kashia was het over en uit. Olynyk en Achenteh die kunnen er inderdaad niets van, Brown en Baker heb ik nog wat te weinig gezien, die hebben nog wat tijd nodig. Rashica is wel een leuk spelertje, ik denk dat hij in de Eredivisie wel wat makkelijker door de verdediging heen komt. Maar het is een hele jonge ploeg, die kunnen de ene week verrassen tegen een topploeg en de week daarop verliezen van een degradatie kandidaat.
 

delmaestro

Well-known member
Veel onduidelijkheid over de rellen. De sfeer tussen de fans van Vitesse en Southampton was tot half 6/6 uur uitstekend. Daarna sloeg de vlam in de pan, de reden is niet bekend. Er zijn Feyenoordfans gezien, maar dat zegt natuurlijk absoluut niet dat zij de veroorzaker zijn. Dat veruit de meeste (opgepakte) fans Vitessenaren zijn, lijkt me compleet logisch. Zij zijn met afstand de grootste groep in het centrum, en dus zullen de Arnhemse rotte appels ongetwijfeld aanwezig zijn geweest. Er zijn slechts een handvol Engelsen opgepakt, wat het vermoeden geeft dat er geen ruzie is ontstaan tussen Vitesse en Southampton supporters, en er dus een derde partij betrokken was die het aan de stok heeft gekregen met de Vitessenaren. Saillant detail: de groep opgepakte mensen was dermate groot, dat een aanzienlijk deel is afgevoerd naar... Nijmegen! Dat heeft naar het schijnt nog voor wat extra woede gezorgd bij de Vitesse sukkeltjes die zijn opgepakt. Zit te glimlachen terwijl ik dit typ...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nathan, Rashica, Plasic (?), Nakoma (?) en Vako zijn gewoon leuke spelertjes. Die gaan het vast goed doen in de erevisie. Brown en Baker is inderdaad wat vroeg, maar mijn voorlopige conclusie is dat die jongens meer Championship materiaal zijn. Ik zag weinig klasse bij die spelers. Maar wellicht dat het een verkeerde eerste indruk is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doe maar standaard die eikels afvoeren naar een stad waarvan ze moeten kotsen.
 

delmaestro

Well-known member
Nathan, Rashica, Plasic (?), Nakoma (?) en Vako zijn gewoon leuke spelertjes. Die gaan het vast goed doen in de erevisie. Brown en Baker is inderdaad wat vroeg, maar mijn voorlopige conclusie is dat die jongens meer Championship materiaal zijn. Ik zag weinig klasse bij die spelers. Maar wellicht dat het een verkeerde eerste indruk is.

Nathan de Souza maakte zijn debuut. Dit is het eerste wat we van hem zien, en dat zag er wel aardig uit

Milot Rashica viel vorige week al in voor Djurdjevic, en speelde vandaag in de basis. Hij is gedreven en dreigend, en maakt een uistekende indruk.

Danilo Pantic debuteerde als wissel in een officiele wedstrijd. Vond het 3x niks. Gaf ook effe die 2-0 weg door te gaan kutten in de laatste linie.

Marvelous Nakamba is een atleet en een mannetjesputter. Begint indruk te maken.

Izzy Brown liet vorige week in Engeland veel klasse zien. Was de beste man. Vandaag was hij onzichtbaar. We gaan het zien.

Lewis Baker maakt dus dusverre nog geen hele beste indruk. Het is echter wel de speler waarvan de Chelsea aanhang het meest verbaasd was dat hij slechts naar Vitesse ging. Schijnt al jaren h?t jeugdtalent van de Engelse kampioen te zijn.
 
Bovenaan