Vitesse in Europa

Mr. Wrong

New member
Wanyama heb ik nog nooit zien voetballen, dus ben benieuwd.
Ik heb hem overigens wel in mijn fantasy elftal, maar dan alleen maar omdat ie zo spotgoedkoop is.
Vako is toch lastig te stoppen, tis onze eigen Messi, zeg maar. (uiteraard mag je eigenlijk niemand met Messi vergelijken)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De manier waarop de Vitesse fans zich gedragen in Southampton verdient een groot compliment. Heel gemoedelijk, geen gezeik. Maar wel een hoop gezang. De Engelsen zijn ook onder de indruk, en terecht. Reclame voor het Nederlands voetbal.
 

Methone

New member
1304115_Vitesse.jpg


Leerdam speelt mocht vd Werff niet inzetbaar zijn bij #Vitesse

(Via @gerardborgman)

vd Werff blijkbaar nog niet fit genoeg, Leerdam speelt dus in het centrum.

Opstelling #Vitesse vs @SouthamptonFC: Room, Diks, Kashia, Leerdam, Achenteh, Baker, Nakamba, Vako, Brown, Djurdjevic, Oliinyk #souvit
Wissels #Vitesse vs @SouthamptonFC: Velthuizen, Vd Werff, Lelieveld, Osman, Pantic, Rashica, Dauda #souvit
 
Laatst bewerkt:

Methone

New member
Tadic vs Achenteh heb ik ook niet zo veel vertrouwen in. Maar hopen op een goede dag.

ff voor de sfeer nog..

CLLbQCiWoAALDQP.jpg:large


015dc8edfb3d327dfdac2be222c1b6d0.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tadic vs Achenteh heb ik ook niet zo veel vertrouwen in. Maar hopen op een goede dag.

Tadic start waarschijnlijk vanaf links. Man? vanaf rechts, maar dat lijkt me juist nog minder gunstig voor jullie...

Opstellingen voor de volledigheid:

SAINTS
: Stekelenburg; C?dric, Fonte, Yoshida, Targett; Wanyama, Clasie; Man?, S. Davis, Tadić; Pell?.

VITESSE: Room; Diks, Kashia, Leerdam, Achenteh; Baker, Nakamba, Vako; Brown, Djurdjevic, Oliynyk.
 

Joost

Well-known member
Toch wel zuur, die Engelse teams stellen normaal hun 3e elftal op de in de voorronde maar Koeman dan weer niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vitesse houdt aardig stand. Kreeg zelfs een prima kans in de openingsfase. Saints nu wel sterker, maar ze komen er niet echt doorheen.

Clasie valt tegen tot nu toe. Levert veel ballen in en loopt er een beetje verloren bij.
 

JFK

Well-known member
Nou we kunnen nu langzaam aan de topictitel gaan veranderen in Vitesse uit Europa.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet verrassend dat juist Achenteh in de fout gaat. Domme, domme speler.

Penalty dus voor Saints. En Tadic knalt 'm binnen. Wedstrijd lijkt al beslist.
 
Bovenaan