Kreeg daar aan onze kust, jaren geleden, iets met wat later dus bleek een skingirl te zijn. Mooie gezellige meid, gewoon op de Bairro Alto ontmoet. Helemaal niks aan het handje, beetje koekoek maar daardoor ook goed in bed. Volgende dag had ze al meteen een andere toon ; hoe lang woon je nou in het buitenland ? Waarom luister je naar zwarte muziek ? Waar heb je je militaire dienst gedaan ? 😆😂 wtf.
Uiteindelijk haar ook in haar kamer bezocht, met veel vlaggetjes en versiertjes en alles. Toen pas viel het kwartje 😂 Geilheid maakt een man dom. Ik zei : ‘ menina luister, die Duitse nazivlag hier en de foto van Salazar…die rijmen niet. Salazar moest niks hebben van de Nazi’s, had niks met hun ideologie. Aan de andere kant heeft diezelfde lul er wel voor gezorgd dat Portugal helemààl het lachertje werd in Europa, waardoor ik zeker weet dat jouw halve familie waarschijnlijk in het buitenland zit. Wil je zo nodig met valse trots pronken neem dan Vasco of het oude rijk.
Zij compleet hysterisch ‘ Ja wacht maar.,,ik stuur de grupo op je af 😆
Moet je doen, vertel ik ze dat je nachten hebt doorgebracht met een door het buitenland beïnvloede nep-Portugees, met veel RenB en soul op de achtergrond….eens kijken hoe dat uitpakt.
Daarna wel veel omgekeken die resterende dagen. Gekkigheid man, want dus echt een superlinke groep.
Jaren later nog een tafereeltje op een sportschooltje
😆…maar het is wel genoeg zo voor vandaag.
Trouwens…want zo erg volg ik het allemaal tegenwoordig…hoe liggen de verhoudingen eigenlijk op dit moment met die Singaporees en jullie aficionados ?