Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Cillessen is zijn plek definitief kwijt aan onze Georgische held in het doel. Cillessen heeft ook aangegeven te willen vertrekken. Die man verdient bij ons een vermogen en heeft ons een vermogen gekost. Ik vrees dat wij er weinig voor gaan krijgen, aangezien zijn waarde zwaar is gekelderd.
 

Raul

Well-known member
Ik vertrouwde de opgenomen gesprekken ook eerder niet, maar het schijnt dus echt te zijn. Dag Murthy. Het was toch een vreselijk persoon. Het schijnt zelfs dat hij heeft gezegd, dat onze Quique terug wil komen. Wat een farce. De soap continues.

 

Raul

Well-known member
Het schijnt dat Bordalas wil vertrekken of wordt ontslagen. Gattuso staat klaar om het over te nemen. Ik ben benieuwd.
 

Raul

Well-known member
De aanstelling van Gattuso komt steeds dichterbij: https://www.football-espana.net/202..._vJK_TBaFVsy3QturJEnwSE2MCDWYRFE-HOKVEz7ipDdQ

Ik ben de statistieken van Gattuso bij Napoli aan het bestuderen en zo slecht heeft hij het bij Napoli niet gedaan. Ik neem specifiek Napoli omdat dat een gigantische klus was. In zijn laatste seizoen extreem veel gescoord, 86 keer. Alleen 5e geëindigd en dat met een sterke selectie. Maar vergeet niet dat hij Ancelotti‘s puin moest ruimen en het team bij elkaar moest houden. Daar in het zuiden past niet iedereen en spelers van de clubs moet je echt tevreden houden, iets wat Ancelotti niet echt deed.

Ik weet niet wat er gaat gebeuren en of het echt doorgaat.
 

Raul

Well-known member
Gattuso heeft een contract getekend bij Valencia. Het vreemde is dat Bordalas nog niets heeft gezegd en volgens bronnen niet op de hoogte is gebracht.
 

Raul

Well-known member
Nu Gattuso is aangesteld, is een volgende rel gaande, want Gattuso wordt nu beschuldigd van racisme, vrouwenhaat en nog wat andere serieuze aantijgingen. Miguel Zorio, ex-vicepresident voorzitter, wil hem niet als coach bij Valencia CF zien en komt met de serieuze aantijgingen. Gattuso heeft zelf ook gereageerd en kwam met onder andere slap antwoord dat hij Bakayoko bij Napoli had gehaald. Daar red je het mee, niet dus. Maar ik ken Gattuso al best een tijd, maar ik kan mij niet herinneren dat het een hardcore racist is of in die orde. Nooit aan gedacht eigenlijk. To be continued…

 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Nu Gattuso is aangesteld, is een volgende rel gaande, want Gattuso wordt nu beschuldigd van racisme, vrouwenhaat en nog wat andere serieuze aantijgingen. Miguel Zorio, ex-voorzitter, wil hem niet als coach bij Valencia CF zien en komt met de serieuze aantijgingen. Gattuso heeft zelf ook gereageerd en kwam met onder andere slap antwoord dat hij Bakayoko bij Napoli had gehaald. Daar red je het mee, niet dus. Maar ik ken Gattuso al best een tijd, maar ik kan mij niet herinneren dat het een hardcore racist is of in die orde. Nooit aan gedacht eigenlijk. To be continued…

Haha, dat las ik ook.
Hij begrijpt er in ieder geval weinig van als je zo'n antwoord geeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Speelt dat item ook zo in Spanje?
In Valencia zeker wel, aangezien Zorio een oud-vicepresident is die de nodige aanhang heeft. Daarnaast wil hij snel van die Lim af en is een man met een groot vermogen. Verder hebben wij wel een klein groepje supporters die binnenkort ook wel met een statement gaan komen, maar die zullen wel achter Gattuso staan hoor. Ze vonden Bordalas ook een prima coach. Hoe de club Bordalas heeft afgedankt, is niet echt netjes moet ik zeggen. Ik kijk trouwens nergens meer van op. Wat een chaos is het bij ons.
 

gevegt

Well-known member
Eerlijk gezegd volg ik het wel en wee van het Iberisch eiland niet elke dag.
Het lijkt er op dat sinds Hiddink het er niet beter op is geworden met je club.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Eerlijk gezegd volg ik het wel en wee van het Iberisch eiland niet elke dag.
Het lijkt er op dat sinds Hiddink het er niet beter op is geworden met je club.
😂. Nu moet ik wel lachen. En ik weet dat je het niet zo meent ;).
 

Raul

Well-known member
Mendieta, Aimar, Claudio Lopez, Canizares, Kily Gonzalez, Angulo en dan in het latere team David Villa, David Silva, Albelda, Baraja, Morientes en Vicente. Eén van de mooiere clubs uit mijn jeugd.
Je vergeet zoveel meer ;).

Nee, geef mij maar Lyuboslav Mladenov Penev, Miodrag Belodedici, Predrag Mijatovic, Oleg Salenko, Valeri Karpin, Goran Vlaovic, Miroslav Djukic, Adrian Ilie, Zlatko Zahovic, Nikola Zigic, Marius Stankevicius (😂) en om het rijtje af te maken: Bonhof.
 

U.G.

Well-known member
Ok, dan doe ik wel de negers ( niet om het een of ander hoor 😁 niet dat ik wil aansluiten bij de actualiteit binnen deze club 🤭 )

Natuurlijk Angloma, toch een belangrijk onderdeel van dat prachtteam. En z’n opvolger Miguel, die ook heel aardig z’n mannetje stond.
 

Raul

Well-known member
Kijk velen hebben wel wat met Valencia. Volgens mij snap ik dat wel.

Miguel Brito was zeker een geweldige rechtsback, maar niet de opvolger van Angloma natuurlijk. Daar doe je een clublegende tekort mee, maar je bericht is natuurlijk wel sympathiek. Behalve dat ene woord dan ;).

We kunnen dan ook weer op de Franse tour gaan met een Alain Roche of een wereldkampioen Deschamps.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan