Valencia C.F.

Raul

Well-known member
We hebben zelfs el “Burrito” bij Valencia gehad. Die komt mij een potje voetballen. Helaas door veelvuldig gebruik van alcohol oa, bleef hij maar een jaar.
 

U.G.

Well-known member
Kijk velen hebben wel wat met Valencia. Volgens mij snap ik dat wel.

Miguel Brito was zeker een geweldige rechtsback, maar niet de opvolger van Angloma natuurlijk. Daar doe je een clublegende tekort mee, maar je bericht is natuurlijk wel sympathiek. Behalve dat ene woord dan ;).

We kunnen dan ook weer op de Franse tour gaan met een Alain Roche of een wereldkampioen Deschamps.

Hmm waarom is dat woord niet symphatiek eigenlijk ? Deze benaming schijnt door onze voorouders te zijn gelanceerd, héél lang geleden, voor bij het negroïde ras. In Portugal en Brazilië is dit woord ( negro) juist politiek correcter dan zwarte ( preto ). Hier moet ik dan weer omschakelen. Maar goed, no stress.

Hee, Miguel zat wel in een mindere selectie hè. En als Angloma zo’n legende is waarom zie ik m niet terug in jullie lijstjes 😁

( just breaking your balls 🤭)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Dat mag altijd. Ik ben ook wel van de bijzondere repliek heur ;).

Nee, je leest verkeerd of je begrijpt mij verkeerd. Miguel was niet de opvolger van Angloma en er was een andere opvolger die dan weer een clublegende is. Daarvoor ken ik mijn club te goed om dus te zeggen dat het zo is. Angloma was a hell of een rechtsback, vraag Giggsie even, maar geen clublegende.

Miguel in een mindere selectie? Is dat ironie?
 

U.G.

Well-known member
Dat mag altijd. Ik ben ook wel van de bijzondere repliek heur ;).

Nee, je leest verkeerd of je begrijpt mij verkeerd. Miguel was niet de opvolger van Angloma en er was een andere opvolger die dan weer een clublegende is. Daarvoor ken ik mijn club te goed om dus te zeggen dat het zo is. Angloma was a hell of een rechtsback, vraag Giggsie even, maar geen clublegende.

Miguel in een mindere selectie? Is dat ironie?

ooh de gozer die tussen hun in zat is dus de legende, ok ik nu begrijpe.
(Noem dan gewoon zn naam motherfucker)

In die zin dat Miguel in een ‘mindere’ Valencia zat dan Angloma, bedoelde ik.
 

Raul

Well-known member
My bad, excuus.

Hm. Vergeet niet dat wij in 2004 een van de beste clubs ter wereld waren. Zonder gein. Miguel kwam er bij in 2005 en toen had je een geweldige selectie, daar heeft hij nog veel plezier aan beleefd. Langzaamaan en door gestoord beleid brokkelde dat allemaal af, maar Miguel heeft nog in zeer sterke selecties gezeten. Het contrast tussen nu en toen is zo immens. Maar er is het een en andere gebeurd natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

Raul

Well-known member
Gattuso is inmiddels gepresenteerd en heeft de nodige clichés aan ons verteld. Ik zat eerder aan gezwets te denken, maar wie ben ik?! Wat mij opvalt, is dat Bordalas geruisloos vertrokken is. Die man is voor het leven vernederd door die mensen die het bij ons bepalen. Ik hoop dat Gattuso zijn werk rustig kan doen en ik weet dat Gattuso niet met zich laat sollen. So it goes…
 

Raul

Well-known member
Gattuso heeft een leuke speler binnengehaald. Gattuso kent hem nog van zijn tijd bij Milan. Samu Castillejo is dus helemaal binnen. Leuke speler, kan nog weleens pieken, maar vaak wisselvallig. Ik ben benieuwd. Voor ons is het een mooie winst.
 

Batigoal

Well-known member
Leuke, avontuurlijke aanvaller was dat bij Villarreal. Bij Milan een beetje uit het oog verloren, omdat hij daar er niet echt tussenkwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Ik las gisteren een artikel in de Spaanse krant over dat Gattuso Balotelli naar ons wil halen. We hebben al een Zaza gehad, die af en toe wel vreemd kon doen, maar Balotelli? :eek: Ik ben meer bevreesd dan dat ik er blij over moet zijn. Balotelli bij Valencia, laat Gattuso het in hemelsnaam niet doen.
 

Raul

Well-known member
Onze parel Guedes gaat naar Wolverhampton. Helaas maar door allerlei constructies komt hij toch bij Wolverhampton terecht. Wat een drama, maar ik zag het allang aankomen.
 

Raul

Well-known member
Gisteren toch weer belangrijke punten gepakt. Gattuso was vanouds zichzelf en soms wat overdreven in zijn aanpak, maar het werkte wel. Ik ben benieuwd hoe lang wij dit vol gaan houden. Verder is Maxi Gomez op weg naar Fenerbahçe voor 8 miljoen euro. Best jammer, maar bij ons heeft hij toch te weinig laten zien. Ik had hem nog een kans gegeven.
 

Raul

Well-known member
Af en toe kom ik hier mijn gal spuwen, want het gaat echt slecht met mijn club. 19 punten uit 45. Het jaar rampzalig afgesloten. Valencia, dat wel sterk begon en scoorde, was niet in staat zijn karakter op het veld te behouden. Bedroevend. Verschrikkelijk slecht verdedigen. We kunnen helaas niet beter dan dit. Pure middelmatigheid.
 

Raul

Well-known member
Dit is ook veelzeggend:

Dit zijn de punten die behaald zijn in 2022. Dan wel van de 17 teams die het jaar in La Primera hebben volbracht:

83 Barça
78 Real Madrid
69 Atlético
62 Real Sociedad
58 Villarreal
57 Betis
56 Athletic
48 Osasuna
44 Sevilla
41 Getafe
39 Valencia
39 Celta
38 Mallorca
37 Cádiz
35 Rayo
31 Elche
29 Espanyol
 

Raul

Well-known member
We zijn bezig om deze speler te halen. Het zou geweldig zijn, want dit is een topper.

Wie herkent hier een andere speler in?
 

Bijlagen

  • Fld2aK-XgAAr-su.jpeg
    Fld2aK-XgAAr-su.jpeg
    180,6 KB · Weergaven: 7

PES5

Administrator
Forumleiding
Het verbaast mij trouwens niet dat Valencia niet draait. Belangrijke mensen kwijtgeraakt en ik ben niet onder de indruk van Gattuso. Was ik bij Napoli ook al niet.
 
Bovenaan