Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Hier alles over mijn club Valencia C.F.

Ik trap af, dat het seizoen, ondanks de plaatsing voor CL, schandalig slecht gaat. Met een zeker sterke selectie moet je veel meer kunnen verwachten maar niets is minder waar. Het feit dat Bakkali goed speelt en daadwerkelijk speelt zegt al heel veel. Met pijn in mijn ogen heb ik de laatste wedstrijden bekeken en gezien dat de mentaliteit ver beneden peil is. Er is veel werk aan de winkel en ik weet eerlijk gezegd niet of deze behoorlijk behoudende coach de juiste man is. Mensen die Spanje volgen weten dat er een cultuuromslag gaande is bij Valencia, natuurlijk erg dubbel want anders waren we bankroet gegaan maar om FC Mendes alles credits te geven vind ik te ver gaan. Eerst maar eens zien waar dit naar toe gaat. Ik kijk dubbel zo kritisch naar mijn club en dat is ook niet raar, mits je het gevolgd hebt natuurlijk. Zo ver mijn korte analyse over het seizoenstart.

Valencia speelt nu uit bij Espanyol, traditioneel erg moeilijk dus hou mijn hart vast. Verder vele wisselingen in het team tov zaterdag, het lijkt of Nuno zijn ass probeert te redden.

Iemand nog aanvullingen?

Raul is zuruck haha :)
 
G

Gast

Guest
Iemand nog aanvullingen?

Mooiste stadion van heel Iberi?, feit.

11358633263_345caf5356_b.jpg
 

Raul

Well-known member
Hahah thanks voor de bijdrage. :)

Valencia verloren dus vanavond. Helemaal terecht verloren, totaal geen recht op iets vanavond. Espanyol had met 5-0 kunnen winnen als Domenech niet zo geweldig stond te keepen.

Man, wat is het een drama bij ons. Gauw weg met die Nuno. Niet om aan te zien.
 
Laatst bewerkt:

Xisco

Member
AH, mooie foto van Mestalla! Dat moet redelijk recent zijn, want het Mestalla van toen ik er was (wel weer een aantal jaar geleden) kon de vergelijking met Calder?n, Camp Nou, S?nchez Pizju?n of Da Luz toch echt niet doorstaan.
 

Maasveld

Well-known member
Zakaria Bakkali doet het daar vrij aardig geloof ik. Vorige week als invaller al 1 van de betere wat hem gisteren een basisplaats opleverde. Daarin was hij tevens belangrijk met de enige assist van de avond. Had ik toch niet verwacht.
 

Raul

Well-known member
Lees mijn openingsverhaal effe over bakkali. Zegt veel. Eerste wie word geslachtofferd wanneer het goed gaat is Bakkali, wanneer het slecht gaat Bakkali. Ik ben er geen fan, zal het nooit worden ook. En past totaal niet bij ons, technisch, tactisch zero toevoeging voor mij. Gewoon een speler die gratis was en die Mendes straks weer probeert door te verkopen of wat dan ook.
 

Raul

Well-known member
Eigenlijk kan ik maar ??n ding zeggen over Valencia maar wat hebben wij in huis en daar bedoel ik Domenech mee. Deze keeper is de held van de laatste wedstrijden. Derde keeper die echt alles pakt. Tegen Malaga pakt hij ook gewoon even een penalty tussendoor. Gaat nergens meer over, zo goed is hij nu. En dat bedenken dat niemand hem bijna kende aan het begin van het seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
Vierde keeper toch eigenlijk achter Alves, Ryan en Yoel? Maar ik heb die Domenech de laatste tijd in samenvattingen aardige reddingen zien maken inderdaad.
 

Raul

Well-known member
Yoel is helemaal uit the picture. Wel raar want bij Celta was dat echt geen onaardige keeper. Ik kan ook niks vinden betreft een verstoorde relatie Ofzo met de coach. Maar doet er niet toe, het gaat er om dat Domenech het erg goed doet en voor mij de beste is de laatste weken.
 

Raul

Well-known member
??n van de beschamende wedstrijden aller tijden. Ik weet dat er rode kaarten zijn gevallen maar dit was werkelijk waar schandalig voor een club als Valencia. Ik heb die coach helemaal verrot gescholden. Gerucht gaat dat hij per direct is opgestapt. Ik hoop echt dat de echte Valencia mensen terug gaan komen maar die kans is klein. Nuno vete ya!!!
 

Pascallovic

Well-known member
Neem aan dat ze nog op zoek gaan naar een vaste trainer en dat hij zolang de interim coach is. Anders zou ik niet weten op basis waarvan hij de kans krijgt.
 

Raul

Well-known member
Is nog steeds niet officieel volgens mij. Ja hij is assistent Phil maar heeft geen enkel recht om het eventjes over te nemen. Phil definitief als hoofdcoach gaat never gebeuren. En zelfs als interim zie ik het niet zitten. We hebben ook Voro altijd, die vult het prima voor een aantal wedstrijden in en dat zie ik wel gebeuren.

De geruchten gaan maar door en door. Ik hoor allerlei namen, allemaal bullshit natuurlijk en helemaal niks concreets. De enige die ik wel vaak hoor is Laudrup.
 

Raul

Well-known member
En het grappige is dat Laudrup niets met Mendes te maken heeft. Er kan nog weleens een rel ontstaan met Mendes, daar staat hij wel bekend om natuurlijk.
 

Raul

Well-known member
Phil Neville heeft niet de juiste papieren las ik op een forum. Morgen of overmorgen word, zoals ik al dacht, Voro onze interim: ). Had ook niemand anders in gedachten. Voro kent de club door en door. Koeman kent hem zeer goed hahaha.
 
Bovenaan