Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Wat geweldig dat mijn topic nog bestaat! Alle lof voor diegene het heeft laten staan, mijn dank is oneindig. Maar een korte update: mijn club doet het geweldig, met wat het heeft en dat is niet veel. Bordalas doet het naar mijn mening geweldig. Je kan alles over hem zeggen, het spel is soms niet om aan te zien, maar er is wel veel pit in de ploeg gekomen. Verder zijn de financiële mogelijkheden nihil. Kortom, zeer blij met hoe het wij het doen. Ik heb veel contact met fans uit Valencia en wij hadden nooit gedacht dat Bordalas het zo lang zou volhouden.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is je gegund @Raul!

Die Guedes is trouwens ook wel in de vorm van zijn leven. Knap dat Bordalas dit eruithaalt. Alles valt ook wel goed, maar je moet het maar flikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Bonjour PES5 en dank! Ja, nu je het zegt, Guedes is echt in vorm. Het is tegenwoordig wel wat normaler dat wij niet overal een topper hebben lopen. Maar Guedes, Soler, Gaya en Guillamón zijn de spelers die geld moeten opbrengen. Toch allen international.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Raul

Well-known member
Helaas tegen het almachtige Villarreal ten onder gegaan, met een glansrol voor Danjuma. Danjuma heeft zich zodanig ontwikkeld, dat Villarreal wellicht een tussenstop zal zijn. The sky is high voor Danjuma. Ik heb enorm van hem genoten.

Maar we zijn allemaal in de ban van 23 april. Daar gaan we weer eens een Copa binnenharken. You watch ;).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Valencia spaarde natuurlijk ook enkele klasbakken voor zaterdag. Hoe is je gevoel over die pot @Raul?
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Nou. Betis speelt geweldig dit seizoen. Ze hebben een veel betere selectie dan dat wij hebben. Ik vrees dat wij het qua veldspel echt het onderspit gaan delven, maar qua mentaliteit en puur doorzettingsvermogen gaan wij een gelijkspel eruit slepen. En winnen met penalty’s. Het zal á la Bordalas vaak over de schreef gaan. Maar zoals ik al eerder zei, ben ik er echt blij mee. Wij zijn niet meer de Valencia van het verleden. Bordalas is een realistische trainer en het is gezien onze selectie realistisch wat hij behaalt. Of wat hij oogt te behalen. Verwacht geen hoogstaand voetbal, maar wel een team zoals Leeds uit de jaren 70.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Raul

Well-known member
Ook grappig om te vermelden, is dat ik afgelopen zomer in Valencia was. Ik heb daar wat voetbalvrienden, maar wat hebben wij gelachen om Bordalas’s aanstelling.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Raul

Well-known member
In tien minuten gaat de finale beginnen. We kunnen zo onze zoveelste Copa winnen.
 

Raul

Well-known member
Van Halst met zijn eindeloze gezever over Valencia. Ik ben blij dat we El Sierd kunnen horen nu 😹. Sierd begint gelijk goed over Columbus die in een kathedraal in Sevilla is begraven, dat verhaal kent iedereen, maar Sierd begint dus sterk 😹
 

Raul

Well-known member
Helaas de bekerfinale verloren. Het was een leuke wedstrijd met veel strijd. Onze aanvoerder Gaya was in tranen, wat weer betekent dat hij de club zal verlaten. Hoogstwaarschijnlijk. Je club verlaten met een beker is wel mooier. Ik vond het wel weer mooi om Joaquin op zijn veertigste te zien dribbelen en natuurlijk de beker te zien winnen. Joaquin heeft toch opmerkelijk veel uit zijn carrière gehaald, ondanks zijn ernstige blessures.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Waar ik vooraf al voor vreesde. Soler heeft bijna een transfer binnen naar Barcelona. Frenkie de Jong moet dan wel vertrekken als voorwaarde. Laporta heeft aangegeven dat hij Frenkie wil verkopen om de deal met Soler te bekrachtigen. Soler zou dan 20 miljoen moeten opbrengen. Soler is een kind van de club, maar wil hogerop en wil voor titels spelen. Ik snap het ergens wel, want Valencia staat ver af een plek bij de eerste vier. Frenkie, naar het schijnt, staat in de belangstelling bij Barcelona en Bayern München. Het is allemaal best pril, maar toch vrees ik voor een vertrek van onze parel Soler.
 

U.G.

Well-known member

En dan die voorzitter.

Ik begrijp ook echt werkelijk niet hoe die clubs zich zo openlijk en schaamteloos konden liëren aan dit soort halve breinen. De Spaanse hammerskins zijn trouwens grote matties met de moordende grupo 1143 in PT...nog steeds. Ik heb in 2 decennia 2 close encounters gehad met leden van deze groep, waarvan 1 vrouwelijke. Eigenlijk wel bizarre anekdotes, but I'll spare you the details.

Tegenwoordig horen ze niet meer tot de harde kernen van de voetbalclubs. Althans, niet bij ons, ze hebben het te druk met in en uit gaan van de bajessen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
En dan die voorzitter.

Ik begrijp ook echt werkelijk niet hoe die clubs zich zo openlijk en schaamteloos konden liëren aan dit soort halve breinen. De Spaanse hammerskins zijn trouwens grote matties met de moordende grupo 1143 in PT...nog steeds. Ik heb in 2 decennia 2 close encounters gehad met leden van deze groep, waarvan 1 vrouwelijke. Eigenlijk wel bizarre anekdotes, but I'll spare you the details.

Tegenwoordig horen ze niet meer tot de harde kernen van de voetbalclubs. Althans, niet bij ons, ze hebben het te druk met in en uit gaan van de bajessen.
Ja, je hebt zo gelijk. Wij hebben dat soort ultra’s als zogenaamde fans. Ik moet dat niet te hard roepen, want dan heb ik een groot probleem. Daarzo uiteraard. Ik ga bijna elk jaar naar Valencia en vorig jaar liep ik toevallig in hun ‘wijk’. Ze staan meestal te hangen in een wat obscure buurt vlakbij het stadion. Nou, er werd mij een potje gestaard. Het is dat ik Spaans bloed heb anders had ik wel problemen gehad. Zonder gein.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Kreeg daar aan onze kust, jaren geleden, iets met wat later dus bleek een skingirl te zijn. Mooie gezellige meid, gewoon op de Bairro Alto ontmoet. Helemaal niks aan het handje, beetje koekoek maar daardoor ook goed in bed. Volgende dag had ze al meteen een andere toon ; hoe lang woon je nou in het buitenland ? Waarom luister je naar zwarte muziek ? Waar heb je je militaire dienst gedaan ? 😆😂 wtf.

Uiteindelijk haar ook in haar kamer bezocht, met veel vlaggetjes en versiertjes en alles. Toen pas viel het kwartje 😂 Geilheid maakt een man dom. Ik zei : ‘ menina luister, die Duitse nazivlag hier en de foto van Salazar…die rijmen niet. Salazar moest niks hebben van de Nazi’s, had niks met hun ideologie. Aan de andere kant heeft diezelfde lul er wel voor gezorgd dat Portugal helemààl het lachertje werd in Europa, waardoor ik zeker weet dat jouw halve familie waarschijnlijk in het buitenland zit. Wil je zo nodig met valse trots pronken neem dan Vasco of het oude rijk.

Zij compleet hysterisch ‘ Ja wacht maar.,,ik stuur de grupo op je af 😆
Moet je doen, vertel ik ze dat je nachten hebt doorgebracht met een door het buitenland beïnvloede nep-Portugees, met veel RenB en soul op de achtergrond….eens kijken hoe dat uitpakt.

Daarna wel veel omgekeken die resterende dagen. Gekkigheid man, want dus echt een superlinke groep.

Jaren later nog een tafereeltje op een sportschooltje
😆…maar het is wel genoeg zo voor vandaag.

Trouwens…want zo erg volg ik het allemaal tegenwoordig…hoe liggen de verhoudingen eigenlijk op dit moment met die Singaporees en jullie aficionados ?
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Haha wat een verhaal. Ja, ik ken Salazar zeker. Ik moet altijd wel lachen hoe hij zichzelf zag en hoe zichzelf liet portretteren. De heilige Maria is daar niets bij.

Betreft Lim en Layhoon: zoek even op het internet naar foto’s met Lim go home. Geloof mij, het wordt overal gebruikt en overal worden de foto’s bewerkt met Lim go home. Do I need to say more?
 

U.G.

Well-known member
Que paso ? Kan ik nog ergens mee helpen?


( ah, ik zie het al, flinke koek…die doet au. Hadden jullie nog uitzicht op Europees voetbal ? )
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Ik heb Bordalas lang verdedigd, zie mijn berichten. Maar nu, na gisteren, man wat een voetbal. Mijn club wordt vernietigd door Lim en co. Ik ben blij dat er kritieken zijn en de laatste tijd zijn die niet mals. Ik heb ook geprobeerd om bepaalde dingen te zien, maar ik zie gisteren een Guedes op de bank. Guedes komt erin en gelijk vuur op het veld. Die Duro doet het prima hoor, wordt nu gekocht, maar die is zo statisch. Maar zoals ik zei, ik probeer dingen te zien.
 
Bovenaan