Valencia C.F.

U.G.

Well-known member
Damn, er is bij PSG een klootzak die toch nadenken kan....toevallig ook de baas. De Jorge Jesus- koop staat nu op hold, maar de technisch-directeur Henrique geeft nog niet op. Kom op Tuga, give them hell !

( Kan ook zijn dat een Portugese krant gewoon zoveel mogelijk edities probeert te verkopen aan wanhopige Sportinguistas)

In dit geval blijft Emery gewoon de PSG-coach, en zo ben ik dus weer on-topic.
 

Raul

Well-known member
We zijn sterk bezig met onze selectie en ik kan zeggen dat het, na de overwinning, het toch misschien ergens op gaat lijken. Met een paar jonge Spaanse talenten/spelers hebben we toch gewonnen, weliswaar met moeite van Las Palmas.

Toch aanwinsten als; Murillo(gehuurd van Inter), Gabriel van Arsenal, toch niet slecht en nu Kondogbia, als hij zijn potentie kan waarmaken, heb je een topper in huis. Ik heb het soms gezien bij Monaco.
 

Raul

Well-known member
Peter Lim is ontzettend rijk. En je weet, dat Mendes achter vele transfers zit. Zitten vast allerlei constructies aan vast. Er is altijd wel een link te vinden.

Ja, Diego Alves is al een tijd weg. Zonde maar de ene kant kon hij zich niet meer focussen op Valencia. Die man die werd opgehemeld en dacht nog een top transfer te kunnen maken. Maar ja, Brazili? lijkt mij ook niet verkeerd hoor.
 

Raul

Well-known member
We zijn wel Joao Cancelo, jammer genoeg kwijt aan Inter. Topback en enorme potentie.
 

Raul

Well-known member
Speelde niet sterk Guedes, maar eigenlijk niemand van ons. Espanyol was gewoon beter. Heerlijk wel de 8ste overwinning op rij en dus een record gevestigd. Wie had dat ooit gedacht? 4 punten achter op Bar?a, en volgende week, tegen Bar?a. :)
 

Raul

Well-known member
Oud-Presidente, Jaume Orti, is overleden. Deze man stond aan het roer, tijdens ??n van de beste periode ooit. Van 2001 tot en met 2004. Wat een successen waren dat zeg. :(
 

Raul

Well-known member
Na een vreselijke wedstrijd van gisteren toch weer 3 punten in de pocket. 40 punten al verzameld. Gaan we de CL halen?
 

Ska P 187

Well-known member
Dat moet wel lukken, Sevilla, zoals vermeldt, draait ook niet echt en zullen het met de komende CL wedstrijden alleen maar zwaarder krijgen. Voor de rest zie ik niet echt concurrentie opdagen of het moeten die gasten van een stadje verderop moeten zijn.
 

Raul

Well-known member
Ja, maar Sevilla staat alweer 5de! Valencia gaat vanavond een gat slaan want wij gaan wel winnen van Betis! Ik moet wel zeggen dat die gast van Betis, het toch weer steeds flikt met zijn voetbal.
 

Raul

Well-known member
Mijn Valencia heeft bijna CL gehaald, er zal een wonder moeten gebeuren, wanneer het niet gaat lukken!! Wat een comeback, en nu voortborduren... Ik hoop dat het rustig blijft maar het blijft Valencia ;).
 

Xisco

Member
Goed, dan denk je dat je het als culé moeilijk hebt en dan zie je een nieuwsbericht over Valencia CF. Eerst vertrekken de aanvoerder (Parejo) en het toptalent (Ferran Torres) zo goed als gratis. Vervolgens werd gisteren of vandaag de topspeler (Rodrigo) verkocht aan een nogal onbeduidende club (Leeds United). Als klap op de vuurpijl is een 19-jarige Aziaat nu aanvoerder gemaakt, ongetwijfeld tot vreugde van Peter Lim. Arme Raúl en consorten...
 

U.G.

Well-known member
De dochter van Lim riep laatst dat ze alle ophef ook niet begrijpt : 'de club is van ons en we doen er lekker mee wat we willen.'

De vernedering gewoon.
 
Bovenaan