Valencia C.F.

U.G.

Well-known member
Hij was de beoogde spelmaker bij Portugal, in de ruit stond hij aanvankelijk in de punt, ten koste van Joao Mario.
 

U.G.

Well-known member
Bijna was Goncalo Guedes, Benfica's 'wonderkind' dus verkast naar Valencia. Weer een Portugees dus, wanneer dopen ze daar hun naam om naar Futebol Clube de Valencia ?
 

Ska P 187

Well-known member
Was niet een gedeelte van de deal met die chino dat dat stadion eens een keer afgebouwd zou worden?
 

U.G.

Well-known member
Dan eerder Futebol Clube de Mendes.

Ja die is nog beter :duim:

Ik vraag me af wat de rol van Pitarch is eigenlijk bij de club.

Was niet een gedeelte van de deal met die chino dat dat stadion eens een keer afgebouwd zou worden?

Ze zeggen dat ze het project aan het remodelleren zijn, ze vonden de eerste versie te groots.

Ik weet het niet hoor, maarruh....wie heeft Raul verteld dat hij seizoensopeningen zomaar ff kan skippen hier ?
 

Raul

Well-known member
Hahaha U.G. wilt mij even weer pesten dus.

Even een update: Ik was een maand in Spanje en ik heb weinig kunnen volgen, wel Valencia natuurlijk. Ik had zelf ook weinig zin om hier te komen en ook vanwege de afgang van Spanje op het EK. Nu weer een aantal dagen weer aan het werk en ik merk dat er hier nog wat gebeurt.

Nu Valencia: Ik heb alles gezien, tja en er is viel niet veel te zien. Zeer slecht maar ook wat pech. Respect voor Pako, dat hij dit probeert maar het is gewoon een zooitje bij elkaar geraapt spelers en zie hier maar wat van te maken in zo korte tijd. Pako vliegt er snel uit ben ik bang, en het aller ergste is dat Alcacer gevlogen is, wat een streek is dat zeg. En wat ga je bij Bar?a doen? Je bent daar de 5de keus ofzo? Wel aardig wat geld voor gekregen maar wij krijgen er niets voor terug. Ja, Munir? Wat hij heeft gepresteerd? Nada..

En aub laat onheil meneer Mendes, gauw weggaan naar Monaco of naar Mourinho. Hij maakt de hele club kapot, voor zover het mijn club nog is. En nee U.G. hij is nergens goed voor. Schimmige deals, ach alles is geoorloofd.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Dat ze die club van je maar snel opdoeken, het is net net Twente maar dan erger, op naar de segunda (beeeee)
 

Xisco

Member
De lokale sportkrant van Valencia (ik ben de naam even kwijt) omschreef het wel aardig: cuento chino, afhaalchinees, zowel voor spelers als voor punten in de competitie.

Op zich vind ik het wel prettig dat er nu een ervaren spits bij is, maar Alc?cer liep er van het weekend nogal verloren bij. Munir heeft zich na zijn uitstekende doorbraakjaar 2014 (van juvenil naar Spaans international) nooit echt door kunnen zetten en prima dat hij nu elders ervaring en wedstrijdritme gaat op doen. Wel treurig dat Valencia vervallen is tot het niveau van een club waar de groten der aarde hun spelers stallen om ervaring op te doen. Om het bij aanvallers uit La Mas?a te houden, Sergio Garc?a ging destijds om die reden naar de kleine stadsgenoot, Levante. Dat was in de tijd dat Valencia nog landstitels en Europese bekers veroverde. Sterkte, Ra?l...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En toch vond ik dat Valencia tegen Las Palmas hartverwarmend de aanval zocht via snelle combinaties. Achterin was het open huis, maar ik kon wel van hun aanvalsdrang genieten.

Je zou zeggen dat het nu achterin met Mangala en Garay beter moet staan.

Ze hebben daarnaast ook wel pech vind ik. Tegen Betis verdienden ze ook echt meer.
 

U.G.

Well-known member
O campeao is terug :D

Afgang van Spanje op het EK ? Het was niet best tegen Itali? nee, maar ok, je kunt nog wel ergens op teren toch.

Sterkte met Valencia !

En onthoud, ik ben nooit een Mendes-aanhanger of wat dan ook geweest...hij verdient zijn geld, good for him. Mijn club heeft er nooit wat aan gehad.
 

Raul

Well-known member
@U.G.Obrigado amigo.

@PES5. Pech heb ik ook gezegd in mijn bericht maar ook gewoon slecht. Tegen Eibar verloren bijvoorbeeld maar daar had je al er 3 kunnen maken maar ja, Alcacer zat toen op de bank. Gebrek aan kwaliteit gewoon.

@Xisco. Haha afhaalchinees die is goed maar tegelijkertijd ook erg.
 

Xisco

Member
Over cuento chino gesproken, ik ken er nog ??n. Komend weekend is Espanyol, sinds een tijdje in Chinese handen, tegen Real Madrid. Dat zal wel weer 0-6 worden met een kwartet van CR7, erg voorspelbaar...
 

Raul

Well-known member
En de vierde verliespartij op rij... Wat een hopeloze situatie zeg. Je verkoopt Gomes, Alcacer, Mustafi etc... Wat is dit voor management? Willen die Aziaten de club kapot maken ofzo? Sorry hoor maar hoe denk je dat Pako dit gaat doen zeg? Aub geef ons een naam a la Marcelino. Maar goed, verder over de wedstrijd, Aduriz is still the man ;)
 

Raul

Well-known member
14329969_10153929082223595_5173773019230606040_n.jpg
 

U.G.

Well-known member
Weet je wat jullie moeten doen, omdat een Portugees meer of minder toch niet uitmaakt, gewoon Jorge Jesus halen ! Alsjeblieft dat is echt wat jullie nodig hebben, ik smeek het je. Ik hoop dat Mendes die Chino dat influistert.
 

Raul

Well-known member
Weet je wat jullie moeten doen, omdat een Portugees meer of minder toch niet uitmaakt, gewoon Jorge Jesus halen ! Alsjeblieft dat is echt wat jullie nodig hebben, ik smeek het je. Ik hoop dat Mendes die Chino dat influistert.

Hahaha is dit nou sarcasme?

Pako is trouwens ontslagen vandaag en hij word vervangen door onze vaste interim, Voro.
 

Xisco

Member
Voro heeft het weer eens voor het zeggen en Valencia wint direct. Was dat de vorige keer/keren ook niet zo, Raul? In dat geval kan de club hem beter een vaste aanstelling geven.
 

Raul

Well-known member
Voro heeft het weer eens voor het zeggen en Valencia wint direct. Was dat de vorige keer/keren ook niet zo, Raul? In dat geval kan de club hem beter een vaste aanstelling geven.

Ja, je hebt gelijk. Herinner je de wedstrijd van vorig seizoen thuis tegen Bar?a? Toen was Nuno net ontslagen en het team was gelijk on fire en met een opgeleefd Santi Mina. Maar het is meestal van korte duur want bij een lange termijn is het misschien helemaal niks. Het is een toch een soort van Jan Wouters van Spanje. Ik zie hem liever als een assistent en dan ??n met meer waarde voor de club.
 

Xisco

Member
Het is een toch een soort van Jan Wouters van Spanje. Ik zie hem liever als een assistent en dan ??n met meer waarde voor de club.

Ik dacht dat hij assistent-trainer is, maar Voro is dus elftalleider, de delegado. Alsof Carles Naval Bar?a gaat leiden eigenlijk. Hij zal vast wat hebben opgestoken van Cruijff, Robson, Van Gaal, Rijkaard, Guardiola en Luis Enrique, en ik zou best het elftal voor een wedstrijd of twee toevertrouwen, maar een heel seizoen? Hetzelfde geldt dan voor Voro. Hoe dan ook, Valencia gaat nu voor Cesare Prandelli, las ik net.
 
Bovenaan