Hahaha U.G. wilt mij even weer pesten dus.
Even een update: Ik was een maand in Spanje en ik heb weinig kunnen volgen, wel Valencia natuurlijk. Ik had zelf ook weinig zin om hier te komen en ook vanwege de afgang van Spanje op het EK. Nu weer een aantal dagen weer aan het werk en ik merk dat er hier nog wat gebeurt.
Nu Valencia: Ik heb alles gezien, tja en er is viel niet veel te zien. Zeer slecht maar ook wat pech. Respect voor Pako, dat hij dit probeert maar het is gewoon een zooitje bij elkaar geraapt spelers en zie hier maar wat van te maken in zo korte tijd. Pako vliegt er snel uit ben ik bang, en het aller ergste is dat Alcacer gevlogen is, wat een streek is dat zeg. En wat ga je bij Bar?a doen? Je bent daar de 5de keus ofzo? Wel aardig wat geld voor gekregen maar wij krijgen er niets voor terug. Ja, Munir? Wat hij heeft gepresteerd? Nada..
En aub laat onheil meneer Mendes, gauw weggaan naar Monaco of naar Mourinho. Hij maakt de hele club kapot, voor zover het mijn club nog is. En nee U.G. hij is nergens goed voor. Schimmige deals, ach alles is geoorloofd.