Valencia C.F.

Xisco

Member
Valencia huurt ook die Rus van Real Madrid. Mooi hoor, eerst zorgen dat Real uit het bekertoernooi wordt geknikkerd en vervolgens zelf wel de halve finales spelen.
 

Raul

Well-known member
Haha idd Xisco. Maar eerlijk, deze gast kan best een balletje trappen. Dus ik zie hem graag bij ons.
 

Batigoal

Well-known member
Goed nieuws voor Raul, want Valencia wil het contract van Gary Neville met 2 jaar verlengen. :duim:
 

Raul

Well-known member
Terechte nederlaag gisteren tegen Atletico. Weer zwak van onze kant. Maar ja, ook een domme rode kaart blijk ons dus. Atletico was gewoon in control. Krijg je die Carrasco nog op het einde erbij, die is zo goed. Ik moest wel lachen om Negredo, die heeft het niet zo met die domme Neville. Grootste ramp uit onze geschiedenis die Neville.
 

Pascallovic

Well-known member
Neville ontslagen. Blijf het altijd vreemd vinden als je bijna 2 weken hebt voor de competitie hervat wordt, dat je dan altijd de trainer vlak voor de hervatting eruit gooit in plaats van op dag 1 van die interlandperiode.
 

Batigoal

Well-known member
Neville ontslagen. Blijf het altijd vreemd vinden als je bijna 2 weken hebt voor de competitie hervat wordt, dat je dan altijd de trainer vlak voor de hervatting eruit gooit in plaats van op dag 1 van die interlandperiode.

Het hele seizoen van Valencia bestaat uit paniekbeslissingen, dus dit past er prima in.
 

Raul

Well-known member
Het hele seizoen van Valencia bestaat uit paniekbeslissingen, dus dit past er prima in.

Gelijk heb je. Van bestuur tot aan het coachen. Hadden we net zo goed Nuno kunnen houden, maar die maakte er ook een puinhoop van.

6 punten van degradatie, er moest iets gebeuren. Zelden zo'n aanstelling meegemaakt. En zelden zo doelloos Valencia zien voetballen. Neville was een vernedering voor onze achterban. Laat hem lekker gaan schreeuwen bij Fox waar hij zat. Of ga lekker golven. En gelijk een stadionverbod geven. Zo het moest er uit mensen.
 

Batigoal

Well-known member
Gelijk heb je. Van bestuur tot aan het coachen. Hadden we net zo goed Nuno kunnen houden, maar die maakte er ook een puinhoop van.

6 punten van degradatie, er moest iets gebeuren. Zelden zo'n aanstelling meegemaakt. En zelden zo doelloos Valencia zien voetballen. Neville was een vernedering voor onze achterban. Laat hem lekker gaan schreeuwen bij Fox waar hij zat. Of ga lekker golven. En gelijk een stadionverbod geven. Zo het moest er uit mensen.

De selectie van Valencia is echt niet zo slecht, dus dat maakt het extra zuur dat ze zo'n slecht seizoen draaien.

Ik neem aan dat zijn broer Phil ook weggestuurd wordt?
 

Xisco

Member
Gefeliciteerd, Ra?l! Pako Ayestar?n volgt hem op. Ik ken hem niet, maar het schijnt een oud-assistent van Ben?tez te zijn met recente werkervaring in Israel.
 

Raul

Well-known member
Gefeliciteerd, Ra?l! Pako Ayestar?n volgt hem op. Ik ken hem niet, maar het schijnt een oud-assistent van Ben?tez te zijn met recente werkervaring in Israel.
Ik ken hem zeer zeker wel. Dat is die kale die je overal eigenlijk naast Benitez zag zitten. Behalve de laatste jaren niet meer. Maar kent Valencia wel zo'n beetje.

En bedankt voor de felicitatie amigo. :)
 

U.G.

Well-known member
Gelijk heb je. Van bestuur tot aan het coachen. Hadden we net zo goed Nuno kunnen houden, maar die maakte er ook een puinhoop van.

6 punten van degradatie, er moest iets gebeuren. Zelden zo'n aanstelling meegemaakt. En zelden zo doelloos Valencia zien voetballen. Neville was een vernedering voor onze achterban. Laat hem lekker gaan schreeuwen bij Fox waar hij zat. Of ga lekker golven. En gelijk een stadionverbod geven. Zo het moest er uit mensen.

Hee jullie hebben 'm aangenomen he ;)....if you give a monkey a gun and the monkey shoots someone, do you blame the monkey ?

De grap is is dat Mourinho werd gelinkt aan jullie.....die had ik je gegund hahaha.....je grote amigo.
 

Raul

Well-known member
Hee jullie hebben 'm aangenomen he ;)....if you give a monkey a gun and the monkey shoots someone, do you blame the monkey ?

De grap is is dat Mourinho werd gelinkt aan jullie.....die had ik je gegund hahaha.....je grote amigo.

Inderdaad. Je hoeft geen insider te zijn om te zeggen dat dit puur vriendjespolitiek was. Echt slecht dit zeg ook.

Hahahah dat was wat geweest zeg. Mou bij ons haha. Garantie voor prijzen is er wel natuurlijk. Maar ook garantie voor........?
 

Raul

Well-known member
Nou tegen Las Palmas ook maar weer verloren, waarom hebben ze Neville nou ontslagen? Hahaha.

Dit zijn de laatste wedstrijden die we moeten. My goodness :eek:

12957689_10153963984805560_278073725991633987_o.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alleen een lastige pot tegen SD Eibar, verder wel te doen toch?
 
Bovenaan