Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Ja inderdaad. Maar kan me ook een seizoenshelft herinneren dat hij en Aguero, iedereen van de mat speelden. En scoorde niet eens zo weinig toen. Na die blessure is het bergafwaarts gegaan. Eeuwig zonde.
 

Raul

Well-known member
Vandaag de kraker op papier en totaal niet in werkelijkheid. Is dit het einde van Benitez of het begin van het einde van Benitez? Gary Neville moet ook maar hopen op een resultaat en de kans is erg klein als ik eerlijk moet zijn. Ik weet helemaal niks van de stijl van Neville, ik weet all??n dat hij een grote bek heeft. Maar goed, genoeg over hem. Ben benieuwd of hij Negredo weet laat spelen, zo.slecht kan echt niet meer. We zien het vanavond om 20:30 op tv. Een resultaat tegen Real zou fantastisch en erg goed voor het moraal.
 

Raul

Well-known member
Haha anders hebben we even een potje geluk. Real kon ons niet erger vernederen. Maar Real geeft het wel weer weg, en vooral de laatste stuk van de 1set helft. Penalty bij ons, beetje ongelukkig van Pepe maar bij Bale was ook een penalty, veel duidelijker ook. Nu dus 1-1, eigen fout van Real, ze hadden ons helemaal kunnen afslachten.

Trouwens, die Kovacic staat hij erin uit medelijden? Spelers van Real vermeden hem want hij kon het nauwelijks bijbenen en dat terwijl hij een simpele rol heeft op de linkshalf.
 

Raul

Well-known member
De meest dramatische speler van Real krijgt rood, na een gestoorde tackle. Wedstrijd is best aardig om naar te kijken. Nu wil ik wel zien of Valencia nu kan vlammen tegen 10 man.
 

Raul

Well-known member
Wat een kans nog voor Negredo, typisch eigenlijk voor Negredo nu: (. 2-2 faire resultaat. Bij Valencia zit er qua voetbal gewoon niet meer in, we kunnen gewoon niet domineren, hier moeten we het van hebben. Vandaag was Andre Gomes de beste man en zoals vaker, zonder Gomes ben je veel minder. Nou toch een mooie resultaat en zeker goed voor het vertrouwen.
 
G

Gast

Guest
Naast Gomes vond ik ook De Paul weer goed spelen.

Heeft Sierd overigens gelijk over Vilas-Boas?
 

Raul

Well-known member
De Paul serieus? Heeft zoveel talent maar dat komt er haast niet uit. Deze gast kan zoveel meer, je wilt niet weten. Ik ben echt niet overtuigd.

Villas-Boas? Nee, niks op gemerkt, heb ik iets gemist? We hebben stabiliteit nodig en dat zie ik bij hem niet.
 
G

Gast

Guest
De Paul serieus? Heeft zoveel talent maar dat komt er haast niet uit. Deze gast kan zoveel meer, je wilt niet weten. Ik ben echt niet overtuigd.

Villas-Boas? Nee, niks op gemerkt, heb ik iets gemist? We hebben stabiliteit nodig en dat zie ik bij hem niet.

Elke keer als ik De Paul zie spelen dan zie ik inderdaad veel potentieel, gewoon laten voetballen, moet er toch een keer uit komen. Hij had wel de pass voor de assist bij de tweede goal.

Volgens Sierd wil Jorge Mendes Villas-Boas in de zomer naar Valencia halen. Eerder kan niet omdat afkopen bij Zenit te duur is, maar in de zomer stopt hij er daar sowieso mee. Mendes is overigens niet de zaakwaarnemer van AVB...
 

U.G.

Well-known member
Gaat Valencia nog wat halen deze winter Raul ? Ik zat met een half oog te kijken naar jullie tegen Sociedad, zijn Parejo en Perez wel fit ? Dat Gomes geblesseerd is vind ik wel minder he :)
 

Raul

Well-known member
Gaat Valencia nog wat halen deze winter Raul ? Ik zat met een half oog te kijken naar jullie tegen Sociedad, zijn Parejo en Perez wel fit ? Dat Gomes geblesseerd is vind ik wel minder he :)

Amigo que tal?

Ja, tegen Sociedad was weer wat we gewend waren dit seizoen, dramatico! Ja, qua aankopen weet ik het echt niet. Alleen half Engeland word aan ons gelinkt en je vast wel waarom ;). Ik hoop niet dat we de restjes krijgen van van Gaal, als een Fellaini, die echt niet kan voetballen, ik noem maar wat natuurlijk maar dat mag niet gebeuren.

Ja, Gomes, dat is pure goud. Dat word cashen voor Mendes en niet alleen daarom maar omdat Valencia echt onder zijn niveau zit. Die kan makkelijk de top aan. Perez is erg slecht en bovendien vaak geblesseerd etc.. Parejo, de kapitein is een drama. De man loopt te lang met de bal, veel te sloom, echt kapitein onwaardig

En Neville met zijn lichtpunten, whatever zeg. Als we niet gaan draaien, draait dit natuurlijk uit op een regelrechte ramp. Die Peter Lim, laat zijn vriendjes het even doen, nou je kunt het zelf zien. :(
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wtf moet iemand als Neville ook bij een club als Valencia. Heeft die ooit iets bewezen als trainer?
 

Batigoal

Well-known member
Mendes is hard op zoek naar een club voor Falcao. Valencia werd een tijdje terug ook al genoemd als optie.
 

Raul

Well-known member
Op basis van zijn grote bek(Neville) mocht hij het doen. Ik kan niks anders bedenken dan hem deze baan geven.

Ja, Falcao, dat word een gevalletje Torres dus liever niet. Maar je weet nooit.
 

Marinos

Well-known member
Valencia - Espanyol op zondag 14 februari dus daar ga ik 5 kaarten voor proberen te regelen. Stadion kenners, welk vak geeft de mooiste beleving als voetbal toerist in Valencia?
 
Bovenaan