Gaat Valencia nog wat halen deze winter Raul ? Ik zat met een half oog te kijken naar jullie tegen Sociedad, zijn Parejo en Perez wel fit ? Dat Gomes geblesseerd is vind ik wel minder he
Amigo que tal?
Ja, tegen Sociedad was weer wat we gewend waren dit seizoen, dramatico! Ja, qua aankopen weet ik het echt niet. Alleen half Engeland word aan ons gelinkt en je vast wel waarom
. Ik hoop niet dat we de restjes krijgen van van Gaal, als een Fellaini, die echt niet kan voetballen, ik noem maar wat natuurlijk maar dat mag niet gebeuren.
Ja, Gomes, dat is pure goud. Dat word cashen voor Mendes en niet alleen daarom maar omdat Valencia echt onder zijn niveau zit. Die kan makkelijk de top aan. Perez is erg slecht en bovendien vaak geblesseerd etc.. Parejo, de kapitein is een drama. De man loopt te lang met de bal, veel te sloom, echt kapitein onwaardig
En Neville met zijn lichtpunten, whatever zeg. Als we niet gaan draaien, draait dit natuurlijk uit op een regelrechte ramp. Die Peter Lim, laat zijn vriendjes het even doen, nou je kunt het zelf zien.