Ik lees all??n maar positieve dingen over Gary Neville.
Doping dus, da's duidelijk
Ik lees all??n maar positieve dingen over Gary Neville.
Jos? Mourinho keert in 2016 terug naar La Liga, lees ik net op EMD. Neville fungeert tot die tijd als plaatsvervanger. Op zich wel logisch, Chelsea is het kwijt zo ik heb begrepen en FC Mendes (je eigen woorden, Ra?l...) heeft een nieuwe trainer nodig. Ik ken ook nog een zekere topspits uit de stal van Mendes die niet zo gelukkig is bij zijn huidige club en Valencia is veiliger dan Parijs, zou dat de volgende bomba worden?
Bedoel je Costa? Graag zelfs. Beetje mentaliteit hebben we wel nodig.
Nee, een spits van een paar niveautjes hoger: die Portugees uit Madrid.
Ra?l, ik zie net dat er vandaag een dubbele confrontatie Valencia - Bar?a op het programma staat! Eerst de B-teams en vanavond de eerste elftallen. Gezien de vorm van de beide Bar?a-elftallen verwacht ik verlies in de eerste en winst in de tweede wedstrijd, maar ik zal maar niet te voorbarig zijn met het debuut van het vernieuwde Valencia onder Neville vanavond.
Bar?a B wordt momenteel getraind door voormalig Valencia- en Bar?a-speler Gerard L?pez. Na de degradatie van vorig seizoen is het nog steeds teleurstellend wat het team laat zien. De verdediging is misschien talentvol maar onervaren. Jongens als Grimaldo, Bagnack en Dongou beschouwde ik een paar jaar geleden nog als toptalenten en toekomstige spelers van het eerste elftal, maar op een bepaald moment lijkt hun ontwikkeling gestagneerd te zijn. Dan zijn er nog wat spelers die vorig jaar behoorden tot de bijzonder matig presterende Juvenil A. Eigenlijk heb ik alleen van Samper en eventueel Maxi Rol?n nog grote verwachtingen. Er is echter hoop, want in de Juvenil A lopen wat toptalenten, zoals met name Carles Ale?? (die laat echt mooie dingen zien in wat ik dit seizoen van hem heb gezien) en in mindere mate ?lex Carbonell.
Mijn voorspellingen zijn niet bepaald uitgekomen... De strijd tussen de B-teams eindigde in 0-3. Dongou, inderdaad uit het voetbalschooltje van Samu Eto'o, maakte ??n van de goals. Balen dat Bar?a het een paar uur later in de slotfase nog weggaf. Gefeliciteerd met het punt, amigo.
Ah ok?. Is er eigenlijk al ??n doorgebroken? Ergens bij een andere club? Maar je denkt dat dat wel gaat gebeuren ooit?