Valencia C.F.

Xisco

Member
Jos? Mourinho keert in 2016 terug naar La Liga, lees ik net op EMD. Neville fungeert tot die tijd als plaatsvervanger. Op zich wel logisch, Chelsea is het kwijt zo ik heb begrepen en FC Mendes (je eigen woorden, Ra?l...) heeft een nieuwe trainer nodig. Ik ken ook nog een zekere topspits uit de stal van Mendes die niet zo gelukkig is bij zijn huidige club en Valencia is veiliger dan Parijs, zou dat de volgende bomba worden?
 

Raul

Well-known member
Jos? Mourinho keert in 2016 terug naar La Liga, lees ik net op EMD. Neville fungeert tot die tijd als plaatsvervanger. Op zich wel logisch, Chelsea is het kwijt zo ik heb begrepen en FC Mendes (je eigen woorden, Ra?l...) heeft een nieuwe trainer nodig. Ik ken ook nog een zekere topspits uit de stal van Mendes die niet zo gelukkig is bij zijn huidige club en Valencia is veiliger dan Parijs, zou dat de volgende bomba worden?

Eindelijk een normale bericht waarop ik KAN reageren. Hahahhah ga jij maar kijken of we een speler hebben die niet bij Mendes zit, zullen er iig niet veel zijn. Bedoel je Costa? Graag zelfs. Beetje mentaliteit hebben we wel nodig. En Mourinho coach van Valencia? Dan ben ik geen fan meer en blijf ik vooral dan neutraal.
 

Xisco

Member
Ra?l, ik zie net dat er vandaag een dubbele confrontatie Valencia - Bar?a op het programma staat! Eerst de B-teams en vanavond de eerste elftallen. Gezien de vorm van de beide Bar?a-elftallen verwacht ik verlies in de eerste en winst in de tweede wedstrijd, maar ik zal maar niet te voorbarig zijn met het debuut van het vernieuwde Valencia onder Neville vanavond.

Bar?a B wordt momenteel getraind door voormalig Valencia- en Bar?a-speler Gerard L?pez. Na de degradatie van vorig seizoen is het nog steeds teleurstellend wat het team laat zien. De verdediging is misschien talentvol maar onervaren. Jongens als Grimaldo, Bagnack en Dongou beschouwde ik een paar jaar geleden nog als toptalenten en toekomstige spelers van het eerste elftal, maar op een bepaald moment lijkt hun ontwikkeling gestagneerd te zijn. Dan zijn er nog wat spelers die vorig jaar behoorden tot de bijzonder matig presterende Juvenil A. Eigenlijk heb ik alleen van Samper en eventueel Maxi Rol?n nog grote verwachtingen. Er is echter hoop, want in de Juvenil A lopen wat toptalenten, zoals met name Carles Ale?? (die laat echt mooie dingen zien in wat ik dit seizoen van hem heb gezien) en in mindere mate ?lex Carbonell.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Ra?l, ik zie net dat er vandaag een dubbele confrontatie Valencia - Bar?a op het programma staat! Eerst de B-teams en vanavond de eerste elftallen. Gezien de vorm van de beide Bar?a-elftallen verwacht ik verlies in de eerste en winst in de tweede wedstrijd, maar ik zal maar niet te voorbarig zijn met het debuut van het vernieuwde Valencia onder Neville vanavond.

Bar?a B wordt momenteel getraind door voormalig Valencia- en Bar?a-speler Gerard L?pez. Na de degradatie van vorig seizoen is het nog steeds teleurstellend wat het team laat zien. De verdediging is misschien talentvol maar onervaren. Jongens als Grimaldo, Bagnack en Dongou beschouwde ik een paar jaar geleden nog als toptalenten en toekomstige spelers van het eerste elftal, maar op een bepaald moment lijkt hun ontwikkeling gestagneerd te zijn. Dan zijn er nog wat spelers die vorig jaar behoorden tot de bijzonder matig presterende Juvenil A. Eigenlijk heb ik alleen van Samper en eventueel Maxi Rol?n nog grote verwachtingen. Er is echter hoop, want in de Juvenil A lopen wat toptalenten, zoals met name Carles Ale?? (die laat echt mooie dingen zien in wat ik dit seizoen van hem heb gezien) en in mindere mate ?lex Carbonell.

Ja inderdaad. Gary Neville is er nog niet bij volgens mij. Voro zou het eventjes overnemen maar ik kan het ook mis hebben. De kraker dus vanavond om 20:30! Vergeet niet dat we best een aardig team hebben h?! Winnen gaan we zeker niet maar hard verliezen ook niet. Bar?a is zwaar in vorm Xisco, dus word het erg zwaar. Ik heb Bar?a lang niet zo zien spelen dus ben erg benieuwd.

Gerard ja? Er komen dus enorme talenten weer aan bij Bar?a? Ik verwacht ook niet anders eigenlijk. Die donkere spelers, komen die uit die Eto'o school ofzo? Daar was een link toch?

Maar voor vanavond wens ik je succes amigo. Abdennour trapt Neymar wel uit de wedstrijd haha.

Ik denk zelf dat het 1-3 word: )
 

Raul

Well-known member
Maybe. Maar Barca is zwaar beter zeg. Afgezien de eerste 8 minuten was Bar?a heer en meester. Iniesta is zoooo goed zeg. Niet te stoppen..
 

Raul

Well-known member
Irritante Su?rez scoort hem. Hij verdient het echt niet vandaag, speelt totaal niet goed maar dat telt niet :(. Maar dit leek mij buitenspel ?
 

Xisco

Member
Mijn voorspellingen zijn niet bepaald uitgekomen... De strijd tussen de B-teams eindigde in 0-3. Dongou, inderdaad uit het voetbalschooltje van Samu Eto'o, maakte ??n van de goals. Balen dat Bar?a het een paar uur later in de slotfase nog weggaf. Gefeliciteerd met het punt, amigo.
 

Raul

Well-known member
Mijn voorspellingen zijn niet bepaald uitgekomen... De strijd tussen de B-teams eindigde in 0-3. Dongou, inderdaad uit het voetbalschooltje van Samu Eto'o, maakte ??n van de goals. Balen dat Bar?a het een paar uur later in de slotfase nog weggaf. Gefeliciteerd met het punt, amigo.

Ah ok?. Is er eigenlijk al ??n doorgebroken? Ergens bij een andere club? Maar je denkt dat dat wel gaat gebeuren ooit?

Die Su?rez Sorry hoor Xisco maar die was me een.potje slecht. Abdennour had hem gemakkelijk, alleen bij die buitenspel goal verloor hij het duel met Su?rez. Maar goed, jullie hadden ook met 0-3 voor kunnen staan in de eerste helft dus ik mag niet klagen. Ik zag wel een geweldige teamspirit bij ons die ik erg weinig heb gezien. De 1-1 was een mooie counter. Nu hopen dat het beter gaat: )
 

Xisco

Member
Ah ok?. Is er eigenlijk al ??n doorgebroken? Ergens bij een andere club? Maar je denkt dat dat wel gaat gebeuren ooit?

De eerste lichting - Armand Ella en Gael Etock - zijn nooit verder gekomen dan de juveniles en spelen nu op bescheiden niveau ergens in Europa (ik meen Belgi? en Polen). Dongou ontwikkelde zich een paar seizoenen spectaculair, stroomde in sneltreinvaart door van elftal naar elftal, en leek zich te gaan ontwikkelen tot de nieuwe Eto'o. Inmiddels zie ik dat niet meer gebeuren. Centrumverdediger Bagnack verwacht ik ook niet zoveel meer van. Middenvelder Enguene komt niet verder dan een rol als bankzitter en invaller. Ondoa is of was eerste doelman van Kameroen, maar wacht nog steeds op zijn eerste offici?le wedstrijd voor Bar?a B, een nogal al vreemde situatie. Misschien dat middenvelder Wilfrid Kaptoum nog een kans heeft om het eerste bereiken. Echt een succes is die samenwerking met de Fundacion Eto'o dus niet bepaald te noemen. Overigens heeft Bar?a vorig jaar ook een speler uit die voetbalschool naar jullie laten gaan: Alain Ebwelle speelt (of inmiddels speelde?) bij Mestalla.
 

Raul

Well-known member
Geruchten gaan dat Capello coach gaat worden bij ons. Laat het aub geruchten blijven.

Verder heb ik al mijn geld gezet op Villarreal aanstaande donderdag, gelukkig is dat niet veel hihi. Dat word een zware pot in El Madrigal ;)
 

Raul

Well-known member
Verloren dus gisteren van Villarreal en zwaar terecht. Die Nevilla zag lichtpunten in het spel en met name in de 2de helft. Had hij aardig wat pinten op? Man, wat was het slecht. Ik geef hem de tijd maar kom niet met onzin. Negredo wat een eeuwige zonde is dat zeg. Die is zo slecht geworden.
 
Bovenaan