Valencia C.F.

Max

Administrator
Forumleiding
Vilhena wordt gelinkt aan Valencia. Niet een hele goede stap voor Vilhena denk ik met de ambitie om ook nog speeltijd te krijgen?
 

Raul

Well-known member
Freaking Mendes zit hier achter. Dit is zo weird man. Chan zei nog nadrukkelijk dat ze geen Mendes figuren als hoofdcoach wilde hebben. Maar het is voor de rest van het seizoen. Daar gaat onze club wat er nog van over is eigenlijk.
 
G

Gast

Guest
Freaking Mendes zit hier achter. Dit is zo weird man. Chan zei nog nadrukkelijk dat ze geen Mendes figuren als hoofdcoach wilde hebben. Maar het is voor de rest van het seizoen. Daar gaat onze club wat er nog van over is eigenlijk.
Nou ja, jullie eigenaar is nogal goede vriendjes met al die good old boys van Man U. Ik weet niet of dat ook via Mendes gaat?
 

Batigoal

Well-known member
Ik wil niet heel lullig doen, maar Mendes heeft er wel voor gezorgd dat er prima spelers naar Valencia kwamen die voorheen wellicht onhaalbaar waren.
 

Raul

Well-known member
Ik wil ook niet lullig doen maar Fc Mendes is een dictator die bij elke club voor problemen zorgt. Alles moet zijn omgeving komen. Mendes is hier bevriend en daar bevriend. Gewoon een enorme slangenkuil waar je in begeeft. Er zitten wel goede spelers bij, maar alles om door te verkopen en weet ik veel meer. Het beleid is cashen en door cashen. Als je enig kennis hebt van Valencia en de supporters of wat dan ook volgt dan piep je anders hoor. Nuno en Mendes moeten het zwaar ontgelden. De enige Valencia mensen zijn allang opgestapt, want met Mendes wilt niemand werken. De club wordt om zeep geholpen.
 

Raul

Well-known member
Los van al dat geouwehoer van mensen even wat serieus.

Angulo is per direct aan de technische staf toegevoegd. Dit is wel een slimme zet want Angulo kent de club door en door. Angulo heeft ook een enorme staat van dienst bij Valencia.

Ik ben zeer benieuwd hoe Gary dit gaat doen. Hij heeft altijd een grote bek gehad dus hij moet echt iets bewijzen nu. Ik lees all??n maar positieve dingen over Gary Neville.
 
Bovenaan