Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Best wel groot nieuws want Jes?s Garc?a-Pitarch is teruggekeerd bij ons. Dit is echt een bekende van de club en heeft vele successen geboekt. Denk aan de periode Benitez, daarna zat hij bij Atletico als technisch directeur volgens mij. Nu komt hij weer zijn oude functie bekleden en all??n maar goed vanwege zijn verleden bij de club. Ik hoop dat hij bewegingsvrijheid gaat krijgen bij de club. Ikzelf ben er erg blij mee :)
 

Xisco

Member
Valencia - Espanyol op zondag 14 februari dus daar ga ik 5 kaarten voor proberen te regelen. Stadion kenners, welk vak geeft de mooiste beleving als voetbal toerist in Valencia?

Ik zat bij mijn bezoek aan Mestalla op de Gol Norte. Dat was niet zo'n succes en ik moest half over een stalen railing kijken om de acties voor het doel te kunnen zien. Die plek raad ik je dus in ieder geval niet aan.

Best wel groot nieuws want Jes?s Garc?a-Pitarch is teruggekeerd bij ons. Dit is echt een bekende van de club en heeft vele successen geboekt. Denk aan de periode Benitez, daarna zat hij bij Atletico als technisch directeur volgens mij. Nu komt hij weer zijn oude functie bekleden en all??n maar goed vanwege zijn verleden bij de club. Ik hoop dat hij bewegingsvrijheid gaat krijgen bij de club. Ikzelf ben er erg blij mee :)

Ik ken hem eigenlijk alleen van naam van Atl?tico. Vroeger zat hij dus bij jullie? Als dat in de tijd van C?per en Ben?tez was, is of in ieder geval was hij een prima directeur.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Valencia tegen Vallecano over enkele minuten. Gaan we eindelijk een overwinning boeken onder Neville in de competitie? Laten we het hopen.
 

Raul

Well-known member
Drama, drama en nog eens drama. Petje af voor Vallecano, staan met 0-1 terecht voor. Jemig wat spelen we zwak. Niet om aan te gluren :(
 

Raul

Well-known member
Tell me about it :(. Je word gewoon gered door Alcacer, Alcacer was echt zo goed ingevallen, door hem haal je een punt. Al scoorde Negredo een prachtige goal, maar die was zoooo slecht. Zo ga je inderdaad het niet redden. En dan te bedenken dat je je preken in het Engels moet doen en of via een tablet. Want de meesten spreken niet eens Engels. Ik weet niet hoe je alles moet overbrengen. Tot nu toe een zeer ongelukkige mariage.

Trouwens moet ook alle lof naar Vallecano gaan hoor want de eerste helft waren ze echt goed. Hoge pressing, goed positiespel en soms aardige spelertjes als Miku en Lass als voorbeelden. Leuke clubje dat Vallecano.
 

Raul

Well-known member
Vincente Rodriguez is terug bij Valencia en word onderdeel van de technische staf. Mooi om te zien, toch ??n van de beste linksbuiten van Valencia, zonde dat hij zo vaak geblesseerd was.
 

Batigoal

Well-known member
Vincente Rodriguez is terug bij Valencia en word onderdeel van de technische staf. Mooi om te zien, toch ??n van de beste linksbuiten van Valencia, zonde dat hij zo vaak geblesseerd was.

E?n van mijn jeugdhelden. Geweldige speler vond ik dat!
 

Xisco

Member
Vincente Rodriguez is terug bij Valencia en word onderdeel van de technische staf. Mooi om te zien, toch ??n van de beste linksbuiten van Valencia, zonde dat hij zo vaak geblesseerd was.

Mooi, hij was wel ??n van mijn favoriete spelers in de succesjaren van jullie ten tijde van C?per en Ben?tez.
 

Raul

Well-known member
Kansloze nederlaag thuis tegen Gijon met 0-1. Ik bedacht mij net, dat we Negredo voor 30 miljoen hebben gehaald en Rodrigo voor 35 miljoen, dat zijn toch absurde bedragen voor spelers die totaal niet renderen? Het team is bagger en slecht en we hebben al een tijd niet meer gewonnen in de competitie. Overal krijg je anti-Neville kampen en het bestuur dat ernstig faalt. Dit kan zo echt niet meer. Ik heb het gevoel dat we de Koeman-effect weer gaan krijgen, competitie bijna alles verliezen en de Copa winnen. Daarna redt "Voro" ons door degradatie af te wenden. Het is ??n grote chaos en onrust in de club.

Verder nog een nieuwtje: Guilherme Siqueira word gehuurd van Atletico. Wat is dat een zwakke linksback zeg. Nietszeggende speler.
 

Batigoal

Well-known member
En Siqueira zit ook in de stal van Mendes. Hij gaat vrolijk verder met het schuiven van zijn spelers naar Valencia.
 

Raul

Well-known member
Inderdaad. Wie niet eigenlijk kun je stellen. Hij zou naar Newcastle gaan maar Valencia word het dan.
 

U.G.

Well-known member
Siqueira is zo slecht nog niet, ik kon 'ḿ aardig waarderen bij Benfica.
 

Raul

Well-known member
Nou ik vind het niks. Prima bij Granada en dat soort clubs. Ik heb liever Orban, maar die is helaas verhuurd nadat Siqueira gekomen is.
 

Ska P 187

Well-known member
Beetje.voorspelbaar wel , er scoort een Portugees ergens drie keer en rara who rares it's U.G.ly head?
Bienvingut Luso.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
;)Welke Portugees was dat dan ?

....oh ok die....ja sorry met al dat lusotalent is het moeilijk keeping track dezer dagen :p

Obrigado Tulipa Catalan ! Mooie woordspeling ook:duim: esthetisch sla je de plank jammerlijk mis...maar hee...
 

Raul

Well-known member
Pik je dat van Skap, U.G.? Dude, ik ben gewend dat je dan gelijk gaat breken Hahah.

U.G. even wat anders. Wat heeft Jonas bij Benfica geslikt? Bij ons was het 10 keer waarvan je dacht: Wooow, die kerel is echt goed. En de andere zeg maar 20 keer, leek het een opa haha. Schijnt aardig wat te scoren daar of niet?
 

U.G.

Well-known member
Pik je dat van Skap, U.G.? Dude, ik ben gewend dat je dan gelijk gaat breken Hahah.

Da's dan toch een vooruitgang:duim:

U.G. even wat anders. Wat heeft Jonas bij Benfica geslikt?

Benfica een beetje kennende zou ik zeggen clenbuterol, meth, een vleugje good old epo, crack en een antidepressivum om alles een beetje glad te strijken. Ik denk dat ze de dag daarmee wel doorkomen.

Bij ons was het 10 keer waarvan je dacht: Wooow, die kerel is echt goed. En de andere zeg maar 20 keer, leek het een opa haha. Schijnt aardig wat te scoren daar of niet?

Hij loopt ze aardig binnen idd, de brille is er een beetje van af bij Benfica ( het is ook een vrij jonge ploeg ) maar ze scoren makkelijker dan ooit, en hij mag executeren. Niet echt om je vingers erbij af te likken, maar hij speelt met veel garra en is effici?nt.
 
Bovenaan