Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Haha sarcasme ten top. Jij bent gek. Als wij niet oppassen, kunnen we naar de Segunda :eek:
 

U.G.

Well-known member
Nou, Nani is binnen. Ik was ooit fan, en hoe je het wendt of keert het is natuurlijk een potenti?le geweldenaar, maar heeft helaas nooit het Ronaldo-spook van zich af kunnen slaan.

Succes met het huwelijk.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Nou, Nani is binnen. Ik was ooit fan, en hoe je het wendt of keert het is natuurlijk een potenti?le geweldenaar, maar heeft helaas nooit het Ronaldo-spook van zich af kunnen slaan.

Succes met het huwelijk.

Ja, sorry. Ik vind Nani een speler zonder rendement. Soms leuke acties maar ja niks voor ons als ik eerlijk moet zeggen. En de Portugese enclave grows....
 

U.G.

Well-known member
Ja, sorry. Ik vind Nani een speler zonder rendement. Soms leuke acties maar ja niks voor ons als ik eerlijk moet zeggen. En de Portugese enclave grows....

Ben ik ook op tegen, Spanje voor de Espanolagem :D....Andr? Gomes, Cancelo en Nani zouden een mooie verrijking zijn voor de Portugese competitie.
 
G

Gast

Guest
Mooie club, mijn favoriet in Spanje. Jammer dat vorig seizoen zo dramatisch was, eigenlijk alleen Andr? Gomes echt goed bij vlagen.
 

Ska P 187

Well-known member
Corrupt zooitje, maar laat je er vooral niet door van de wijs brengen.
Raul will come to the rescue!
Welkom overigens.
 
G

Gast

Guest
Ben zelf niet zo van punk en rock, maar de politieke ori?ntatie van SkaP kan ik wel waarderen.
 

U.G.

Well-known member
Hier kan ik me zo over opwinden he, vooral omdat ik al maanden door mijn voorraad heen ben.

Hee B-Real :eek: je hebt hier wel een gimmick hoog te houden, que te comienza a buscar !

En ondertussen, Nani toont wat verborgen talenten bij zijn presentatie gistermiddag in Valencia ;

 
G

Gast

Guest
Helaas is Gomes wel vertrokken, vond ik toch wel een heerlijke voetballer bij tijd en wijle!
 

U.G.

Well-known member
De kwaliteiten van Andr? Gomes ken ik eigenlijk alleen maar van horen zeggen, in het nationale elftal heeft ie me nooit kunnen bekoren, een jaar geleden niet en tijdens het EK al helemaal niet. Ik zie enkel traagheid en teveel geloop met de bal en nul aan omschakeling ( er is maar ??n CR he ). Een type voetballer die ik in de heetst van de strijd gewoonweg alleen verstoppertje zie spelen.

Ik volgde en volg Benfica niet op de voet, en datzelfde geldt al helemaal voor Valencia dus ik ben echt benieuwd wat ik gemist heb van deze speler.

Valencia draaide voor geen meter vorig jaar daarom hoop ik niet voor Andr? dat dat wat zich afspeelde niet iets is wat Eddie Murphy zou kunnen verwoorden met ; If you starvin, and someone throw you a cracka, you gonna be like this. GODDAMN that's the best cracka I ate in my life.
 
G

Gast

Guest
De kwaliteiten van Andr? Gomes ken ik eigenlijk alleen maar van horen zeggen, in het nationale elftal heeft ie me nooit kunnen bekoren, een jaar geleden niet en tijdens het EK al helemaal niet. Ik zie enkel traagheid en teveel geloop met de bal en nul aan omschakeling ( er is maar ??n CR he ). Een type voetballer die ik in de heetst van de strijd gewoonweg alleen verstoppertje zie spelen.

Ik volgde en volg Benfica niet op de voet, en datzelfde geldt al helemaal voor Valencia dus ik ben echt benieuwd wat ik gemist heb van deze speler.
Het is inderdaad niet iemand die voorop gaat in de strijd, meer een elegante technicus. Het is niet zo dat hij altijd goed speelde bij Valencia, maar ik kan wel genieten van zo'n speler.

Valencia draaide voor geen meter vorig jaar daarom hoop ik niet voor Andr? dat dat wat zich afspeelde niet iets is wat Eddie Murphy zou kunnen verwoorden met ; If you starvin, and someone throw you a cracka, you gonna be like this. GODDAMN that's the best cracka I ate in my life.
Haha, geweldig!
 

U.G.

Well-known member
Ik wens hem iig oprecht veel succes bij de cul?s, hij gaat daar voor de plek van Rakitic. Ik ben wel benieuwd naar hoe dit gaat ontwikkelen.
 

U.G.

Well-known member
Ok om ff terug te komen op mijn compatriota Andr? Gomes, ik heb van mijn Benfa familie nu al wel zo'n beetje genoeg links van fimpjes ontvangen om te zien dat de jongen er wel wat van kan. Raar, dat in het Portugees elftal ( nb op z'n plek ) totaal niet uit de verf komt. Voer voor de psychologie.
 
G

Gast

Guest
Bij Valencia was hij toch wel d? spelmaker, bij Portugal was dat volgens mij niet echt het geval.
 
Bovenaan