En direct de 0-1.Wat een fenomeen die Alves toch En stopt toch weer een penalty. Verder is de wedstrijd wat ik verwacht had, een 0-0.
Marcelino is onze nieuwe trainer. Man, wat een topper is dat toch. Ik heb zo vaak zijn naam laten vallen. Mits hij vrijbrief krijgt natuurlijk . Ik ben eindelijk een keer blij. Al doet Voro, het geweldig. Is toch ontzettend rustig nu. Hopelijk met Marcelino, blijft het rustig. Maar met Layhoon Chan aan het roer, hoe kom je hieraan maar goed weet je het nooit.
Wat een zwak seizoen zeg, niet eens Europees gespeeld en nog zo laag eindigen.
Was een erg pijnlijke wedstrijd, maar dat tweede is wel waar.Ja, vertel mij wat. De laatste wedstrijd nog even Villarreal ons laten vernederen in eigen huis. Maar ik zie wat lichtpuntjes qua talenten .
En volgend jaar mag, Marcelino gaan bouwen, mits hij de ruimte krijgt. Je weet het nooit bij dit Aziatisch slangenkuil
Was een erg pijnlijke wedstrijd, maar dat tweede is wel waar.
Hopelijk volgend seizoen weer stabiel in de subtop, waar Valencia thuishoort zoals in de constante jaren onder Emery.
Opmerkelijk dat hij nog niet is ontslagen, geen landskampioen en gefaald in de Champions League.Emery is binnenkort wel weer vrij.
Opmerkelijk dat hij nog niet is ontslagen, geen landskampioen en gefaald in de Champions League.
Opmerkelijk dat hij nog niet is ontslagen, geen landskampioen en gefaald in de Champions League.
Precies, ze kunnen hem er net zo goed half juli uitgooien.Nog even geduld; de nieuwe Portugese technisch directeur van PSG moet nog beginnen en wil hoe dan ook een Portugees aan het roer.