Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Wat een fenomeen die Alves toch En stopt toch weer een penalty. Verder is de wedstrijd wat ik verwacht had, een 0-0.
 

Raul

Well-known member
Nou ja, daar zijn verschillende verklaringen voor en als je een insider bent, snap je dat wel. Verder weet ik niet wat ik van Prandelli moet denken eigenlijk. Ik snap die keus niet maar ja wie wil er nu coach zijn van zo'n instabiele club. Maar goed, club word om zeep geholpen en ik hou er maar over op :(
 

Raul

Well-known member
Marcelino is onze nieuwe trainer. Man, wat een topper is dat toch. Ik heb zo vaak zijn naam laten vallen. Mits hij vrijbrief krijgt natuurlijk ;). Ik ben eindelijk een keer blij. Al doet Voro, het geweldig. Is toch ontzettend rustig nu. Hopelijk met Marcelino, blijft het rustig. Maar met Layhoon Chan aan het roer, hoe kom je hieraan maar goed weet je het nooit.
 

Raul

Well-known member
Eerlijk gezegd, boeit dat mij niet en met mij velen. Eerst maar eens ergens stabiel in worden. Mestalla is prachtig en een monument, aan de ene kant hoeft het ook niet. Eerst maar rustig bouwen aan iets en ik hoop dat Marcelino dat mag doen. Ik heb er alle vertrouwen in.

Gisteren verder een overwinning behaald en zeer content mee. We hebben totaal geen rol gespeeld in la primera en dat is moeilijk te verkroppen maar ja, het was ook een onstuimig seizoen.
 
G

Gast

Guest
Wat een zwak seizoen zeg, niet eens Europees gespeeld en nog zo laag eindigen.
 

Ska P 187

Well-known member
Marcelino is onze nieuwe trainer. Man, wat een topper is dat toch. Ik heb zo vaak zijn naam laten vallen. Mits hij vrijbrief krijgt natuurlijk ;). Ik ben eindelijk een keer blij. Al doet Voro, het geweldig. Is toch ontzettend rustig nu. Hopelijk met Marcelino, blijft het rustig. Maar met Layhoon Chan aan het roer, hoe kom je hieraan maar goed weet je het nooit.

Ik denk dat het basis is of dit stadion afkomt. Hoeveel miljoen ligt daar nu weg te betonrotten?
Huidige stadion is inderdaad een clasico overigens, geen twijfel, maar als je A zegt moet je ook B zeggen.
Ik dacht/hoopte dat de opkrabbelende economie misschien opties gaf, maar voorlopig muisstil inderdaad.
 

Raul

Well-known member
Wat een zwak seizoen zeg, niet eens Europees gespeeld en nog zo laag eindigen.

Ja, vertel mij wat. De laatste wedstrijd nog even Villarreal ons laten vernederen in eigen huis. Maar ik zie wat lichtpuntjes qua talenten ;).

En volgend jaar mag, Marcelino gaan bouwen, mits hij de ruimte krijgt. Je weet het nooit bij dit Aziatisch slangenkuil :eek:
 
G

Gast

Guest
Ja, vertel mij wat. De laatste wedstrijd nog even Villarreal ons laten vernederen in eigen huis. Maar ik zie wat lichtpuntjes qua talenten ;).

En volgend jaar mag, Marcelino gaan bouwen, mits hij de ruimte krijgt. Je weet het nooit bij dit Aziatisch slangenkuil :eek:
Was een erg pijnlijke wedstrijd, maar dat tweede is wel waar.

Hopelijk volgend seizoen weer stabiel in de subtop, waar Valencia thuishoort zoals in de constante jaren onder Emery.
 

Raul

Well-known member
Toen Emery nog coach was bij ons, haalden we elk jaar champions league. Weliswaar met soms zeer na?ef en gestoord aanvallend voetbal maar af en toe was het spectaulair. En we hadden toen nog een ontzettend sterke selectie ;)
 
Bovenaan