Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Hm. Lastig. Ja en nee eigenlijk. Valencia kan niets uitgeven bijna, we hebben al een tijdje geen Europees voetbal gehaald. De beste spelers moeten worden verkocht. Wat blijft is een redelijk selectie. En daarmee moet Gattuso het doen. Nou, Gattuso is niet helemaal verkeerd. Dit had ik eerder geschreven, behoorlijk summier, maar ik vond dat hij het bij Napoli lang niet slecht had gedaan.

De aanstelling van Gattuso komt steeds dichterbij: https://www.football-espana.net/202..._vJK_TBaFVsy3QturJEnwSE2MCDWYRFE-HOKVEz7ipDdQ

Ik ben de statistieken van Gattuso bij Napoli aan het bestuderen en zo slecht heeft hij het bij Napoli niet gedaan. Ik neem specifiek Napoli omdat dat een gigantische klus was. In zijn laatste seizoen extreem veel gescoord, 86 keer. Alleen 5e geëindigd en dat met een sterke selectie. Maar vergeet niet dat hij Ancelotti‘s puin moest ruimen en het team bij elkaar moest houden. Daar in het zuiden past niet iedereen en spelers van de clubs moet je echt tevreden houden, iets wat Ancelotti niet echt deed.

Ik weet niet wat er gaat gebeuren en of het echt doorgaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Raul

Well-known member
De Uefa ranking van de laatste jaren van Valencia. Let even op wat er gebeurt na de overname van Meriton, de huidige eigenaren, in 2014:
 

Bijlagen

  • FnQIWioWYAUP5eo.jpeg
    FnQIWioWYAUP5eo.jpeg
    124,7 KB · Weergaven: 7
  • Leuk
Waarderingen: Max

Raul

Well-known member
Het schijnt dat Gattuso is opgestapt. Ik weet dat er een verhit gesprek is geweest, maar grote kans dat Gattuso weg is. Ik weet nu even niet wat ik moet denken.
 

Raul

Well-known member
Ja, klopt. Ik weet waarom hij weg is nu. Jammer. Gisteren stonden we met z'n allen achter Gattuso, maar dat vreselijke management heeft het verknald.
 

Raul

Well-known member
Heerlijk hoor. 9 coaches in 11 seizoenen o: Het is tijd dat mijn held "Quique" Sánchez Flores terugkeert.
 

Raul

Well-known member
Deze man moet het weer doen bij ons.
 

Bijlagen

  • FnvUL8DXwAAxI2-.jpeg
    FnvUL8DXwAAxI2-.jpeg
    81,1 KB · Weergaven: 0

Raul

Well-known member
Ik vraag mij af waarom ze Bordalás hebben ontslagen? Om vervolgens een miljoenensalaris te beloven aan Gattuso en hem na 6 maanden te ontslaan? Ze halen een coach binnen die het tegenovergestelde is van Bordalás en ze verwachten dat het team over 6 maanden als Barça speelt. Irrationele en zielige beslissing van Peter Lim.
 

Raul

Well-known member
Ah, okay. Omdat je zo betrokken bent bij de club, ik dacht misschien een Nederlander die in Spanje woont.
Ja, ik heb wel weer Spaans bloed, ik heb in het zuiden van Spanje nog veel familie wonen en ik ken de taal. Dat scheelt bij het contact houden. Ik word bijna elke dag wel op de hoogte gehouden.

Ik hoop dat mensen het wel leuk vinden (hierzo op devoetbalkantine), dat ik zo nu en dan wat deel, want het is wel mijn club.
 

Raul

Well-known member
De ellende duurt voort en wij gaan richting degradatie. Als het zo doorgaat. Vandaag met 1-0 van Girona verloren. Valencia was kansloos en het was een pijnlijke wedstrijd om te zien. Voro vertelde na afloop dat hij niet meer dan dit kan doen. Helemaal gelijk heeft hij. Voro heeft ons vaak uit de penarie geholpen, helaas is het nu wat anders. Voro moet de eer aan zich houden en het bestuur dwingen om een coach te nemen. Maar Voro kennende, stapt hij nooit op. Voro zou zichzelf nooit kunnen vergeven.

To be continued.
 

Raul

Well-known member
Dit zijn de spelers die de laatste Copa wonnen met Valencia. Moet je eens kijken wat een verschil met nu. We hadden ook nog eens Marcelino als coach:

FoODZGmWQAERWTr.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Korte update van de situatie: Peter Lim is de wanhoop nabij, want alle trainers die hij belt, zeggen geen zin te hebben in deze commotie. Het schijnt dat hij zelf Gallardo heeft gebeld, ja de trainer waar heel Europa achter zit. Wat een lachertje.

Het zoveelste protest komt er weer aan:

FohI32FWAAEUJUg.jpeg
 

Pascallovic

Well-known member
Hoezo mag je niet roepen dat Liverpool een shit city is? Ga eens 2 dagen daar rondlopen buiten het centrum en je ziet dat hij gelijk heeft. :p
 

Abubakari

Well-known member
Hoezo mag je niet zeggen dat eigenaars van grote clubs sheiks, koningen en maffiosi zwart wit of geel zijn?
 
Bovenaan