Raul
Well-known member
Hm. Lastig. Ja en nee eigenlijk. Valencia kan niets uitgeven bijna, we hebben al een tijdje geen Europees voetbal gehaald. De beste spelers moeten worden verkocht. Wat blijft is een redelijk selectie. En daarmee moet Gattuso het doen. Nou, Gattuso is niet helemaal verkeerd. Dit had ik eerder geschreven, behoorlijk summier, maar ik vond dat hij het bij Napoli lang niet slecht had gedaan.
De aanstelling van Gattuso komt steeds dichterbij: https://www.football-espana.net/202..._vJK_TBaFVsy3QturJEnwSE2MCDWYRFE-HOKVEz7ipDdQ
Ik ben de statistieken van Gattuso bij Napoli aan het bestuderen en zo slecht heeft hij het bij Napoli niet gedaan. Ik neem specifiek Napoli omdat dat een gigantische klus was. In zijn laatste seizoen extreem veel gescoord, 86 keer. Alleen 5e geëindigd en dat met een sterke selectie. Maar vergeet niet dat hij Ancelotti‘s puin moest ruimen en het team bij elkaar moest houden. Daar in het zuiden past niet iedereen en spelers van de clubs moet je echt tevreden houden, iets wat Ancelotti niet echt deed.
Ik weet niet wat er gaat gebeuren en of het echt doorgaat.