Valencia C.F.

Batigoal

Well-known member
Zonde, dat was inderdaad een penalty en zo heel veel liet Barcelona volgens mij niet meer zien in de tweede helft.
 

Raul

Well-known member
En ja hoor. 1-0 door Justin Kluivert. Er valt een ballast van het team af. Het leek of Valencia helemaal vast was gelopen. Osasuna is overigens een taaie tegenstander.
 

Raul

Well-known member
Vind je het niet gek? Alles wordt betwist door iedereen die wat met de wedstrijd te maken heeft.
 

Raul

Well-known member
Het voorbeeld was bij die actie van de keeper van Osasuna: onder zware druk werd er een rode kaart gegeven aan die keeper, terwijl het gewoon op de bal was. Marchena die ook nog eens om hands ging roepen. Absurd. De scheidsrechter had echt een zware avond.
 

Raul

Well-known member
Rayo staat nog steeds met 1-0 voor en het ziet er niet goed uit. Ik hoop op een mirakel.
 

Abubakari

Well-known member
Ik was vanne week in de geboorteplaats van David Silva, Arguineguin, in het restaurant waar we aten moest ik even aan Raul (van hier dus) denken.

64333dadd79a7-2C96B871-31F2-48E1-8B4D-A2B832341C83.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Ik was vanne week in de geboorteplaats van David Silva, Arguineguin, in het restaurant waar we aten moest ik even aan Raul (van hier dus) denken.

64333dadd79a7-2C96B871-31F2-48E1-8B4D-A2B832341C83.jpeg
Ha geweldig hoor. En leuk om te lezen. Dankjewel :)Dat waren nog eens tijden met Silva.

Toevallig iets van Valeron tegengekomen?
 

Abubakari

Well-known member
Nee, alleen van Silva. Wel bijzonder dat Valeron ook uit Arguineguin komt, is maar een klein plaatsje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
De situatie wordt nog schrijnender, want volgens media heeft de leiding contact gezocht met José Bordalás. De leiding wil dat hij de laatste wedstrijden gaat leiden. Het is nog niet bevestigd en het kan alle kanten op. Wat een wanhoop.
 
Bovenaan