Valencia C.F.

Raul

Well-known member
Zeker. En wanneer je hem ziet spelen, dan herken je zelf de dribbels van Rufete van weleer. Hij moet zich helemaal ontwikkelen, maar de potentie is er.
 

Raul

Well-known member
We staan 2-0 voor tegen het Villarreal van die goeie ouwe Marcelino. Villarreal heeft een sterke ploeg en kan - als het meezit - fantastisch voetbal spelen, en dat komt allemaal door Parejo. Parejo kan het looptempo niet echt bijhouden, maar zijn passing is natuurlijk nog steeds fenomenaal. Maar we spelen een verdienstelijke wedstrijd, Gayá is terug en meteen belangrijk met zijn leiderschapskwaliteiten en we hebben een zeer lange Oekraïner die eindelijk een (weer eens) doelpunt maakt tijdens zijn uitleenperiode vanuit Brugge. Kortom, ik ben blij.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Raul

Well-known member
Nu staan we 3-1 voor en Baraja heeft minuten gegeven aan het supertalent Guerra. Hij is er een tijdje uit geweest. Ik moet zeggen dat Guerra ons volgende zomer meer dan 100 miljoen zal opleveren. Dan zijn we een tijdje schuldenvrij.

De 3-1 was trouwens van Gerard en hij heeft al een opmerkelijke carrière achter de rug. Wie had gedacht dat deze 'simpele' voetballer en voormalig speler van Espanyol het zo ver zou schoppen, zelfs op internationaal niveau? Als je op hem hebt gewed, ben je nu rijk.
 

Raul

Well-known member
Ik wilde jullie laten weten dat onze jeugd resultaten boekt, want de volgende speler heeft zijn debuut in het eerste al gemaakt. Het debuut van Yarerk, die in januari 19 wordt, bevestigt zijn persoonlijkheid om zich snel aan te passen aan voetbal op hoog niveau. Hij is altijd een centrale verdediger geweest, een afmaker bij set-pieces, zoals hij liet zien in de 'Rojita', en sterk tegen bijvoorbeeld Girona. Deze jongeman van Poolse en Spaanse afkomst gaat op het hoogste niveau presteren. Houd deze naam in de gaten: Yarek Gasiorowski.
 

Batigoal

Well-known member
Wel grappig, die naam werd vorig jaar of het jaar daarvoor op Transfermarkt in de december-talentenkalender genoemd. Mooi als dat soort talenten dan hun belofte inlossen. Jullie hebben sowieso weer veel talenten uit de eigen jeugd op het veld staan. Mosquera, Vazquez, Lopez, Perez, Mari en natuurlijk Guerra. Dat is echt knap in een topcompetitie.
 

Raul

Well-known member
Cádiz 1-4 Valencia.

Eindelijk een wedstrijd waarin Los Che zich niet schikte en aandrong op een grotere voorsprong. Ik vond de organisatie van het spel goed en ook het feit dat we veel duels wonnen. Diego Lopéz is een killer op de counter. Jammer van Cádiz was de klap die Hugo Duro kreeg tijdens het voetballen. Dat moet bestraft worden. Tot slot ook een doelpunt van Guerra. Zijn marktwaarde ligt al rond de 300 miljoen euro 😆.
 

Raul

Well-known member
Valencia won in Cádiz met 9 spelers die voor onze voetbalacademie hebben gespeeld.

Mosquera
Yarek
Gayà
Diego López
Fran Pérez
Guillamón
Alberto Marí
Jesús Vázquez
Javi Guerra
 

Raul

Well-known member
Valencia tegen Athletic de Bilbao inmiddels begonnen en twee ploegen die wel in vorm zijn en met in het bijzonder Athletic.
 

Raul

Well-known member
Jammer dat Canós eraf moest, hij was misschien wel de beste speler tot dan toe. VCF is erg goed georganiseerd en Foulquier doet het goed tegen Nico Williams. Als we zo spelen in de tweede helft, zouden we zomaar kunnen winnen. Grappig om te zien dat Nico Williams ergens bij de linksbackpositie de bal ging halen, door de constante aanwezigheid van Foulquier.
 

Raul

Well-known member
Eerlijk is eerlijk, want vandaag speelden wij tegen misschien wel het op één na beste team in de competitie qua dynamiek, vorm en coach. Het was ondenkbaar om met een clean sheet te eindigen en met schijnbaar frissere benen aan het einde van de wedstrijd dan aan het begin. En wie scoorde weer: Duro! Geweldig gespeeld.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Valencia draait echt lekker en dat is mooi. Ook voor Baraja, die er ondanks dat ze vaak de goede spelers moeten verkopen, een mooi geheel van heeft gemaakt!
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

gevegt

Well-known member
Hoewel ik het zijdelings volg, valt het zelfs mij op dat na een beroerde start ze gestaag de weg naar boven hebben gevonden. Dat is best knap.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Raul

Well-known member
Straks Atletico vs Valencia om 21:00 uur. Laat ik zeggen dat we alle statistieken tegen ons hebben, want Atletico Madrid is thuis het beste team naast Real Madrid en Girona. Van de 10 thuiswedstrijden hebben ze er 9 gewonnen en slechts één gelijk gespeeld (3-3 vs Getafe). Valencia heeft ze al ik weet niet hoe lang NIET verslagen, ik dacht voor het laatst in 2011.

Alle statistieken tegen ons, maar met vertrouwen.
 

Raul

Well-known member
Gisteren kansloos -eigenlijk- van een Atletico in vorm verloren. Er was echt bijna niets in te brengen tegen dit Atletico.

Niet mijn favoriete speler, maar Depay was gisteren echt goed.
 

Batigoal

Well-known member
Ik las dat jullie Peter Gonzalez van Real Madrid gaan halen. Dat schijnt wel een groot talent te zijn. Er zit zoals altijd met deals met Real Madrid een terugkoopoptie bij mocht hij zich goed ontwikkelen.
 

Raul

Well-known member
Inderdaad. De bedoeling is om hem eerst te huren en dan definitief te halen. We moest eerst wel een speler kwijtraken en het ziet er naar uit dat dat gaat gebeuren.

Bovendien had Raúl de overeenkomst aangekondigd, waardoor hij tot juni wordt uitgeleend aan Valencia CF. Op deze manier krijgt deze Spaanse speler van Dominicaanse afkomst de kans om minuten en ervaring op te doen, aangezien hij twee seizoenen geleden nauwelijks kansen kreeg bij Real Madrid.

Volgens Raúl is hij een getalenteerde speler met snelheid en houdt hij van dribbelen. Bovendien is Peter Federico een linksvoetige speler die gewend is om op de vleugel te spelen. Hij kan ook als aanvallende middenvelder spelen. Dit seizoen heeft hij 18 wedstrijden gespeeld als vleugelspeler, waarin hij twee doelpunten maakte en twee assists gaf. In totaal heeft hij 115 wedstrijden gespeeld voor het reserveteam van Real Madrid, waarin hij 13 doelpunten maakte en 15 assists gaf.

Ik ben echt benieuwd.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Vandaag hebben we ons hersteld van de kansloze nederlaag van vorige week met een 2-1 overwinning op het verschrikkelijk sterke Almeria 😉
 

Raul

Well-known member
Weer een 0-0 gelijkspel gisteren en deze keer tegen een taaie Mallorca. We waren minder in de aanval, waarbij Duro bijna alleen moest spelen tegen de hele verdediging van Mallorca. Duro was ook lange tijd dicht bij het doel, maar als het misgaat, zie je al snel hoe beperkt hij is. Toch kregen we een paar kansen en de keeper van Mallorca speelde erg goed.

Maar als dit team bij elkaar blijft en een spits vindt die 20 doelpunten kan maken, zie ik mijn team op de goede weg. Volgend jaar misschien?
 

Raul

Well-known member
Op dit moment - en ja, dat zijn we - staan we voor in de wedstrijd tegen Granada. We spelen niet al te best en ik heb het idee dat Baraja met opzet wil dat het team 0-0 speelt. Wie gelooft dat? Ik ook niet, dus staan we 0-1 voor en als alles goed gaat, pakken we eindelijk weer eens drie punten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan