Het kan mij niet hard en hoog genoeg gaan. Heerlijk!
Waar ik echter niet tegen kan zijn attracties die eentonig draaien of op en neer gaan. Dan word ik misselijk.
Vroeger vond ik achtbanen leuk. Maar sinds ik volledig door elkaar ben geschud en als Conimex-mix weer uit de houten achtbaan Cyclone op Coney Island rolde, hoeft het voor mij niet meer. Blijkbaar trek ik nu die g-krachten niet meer zo.
Disneyland Anaheim viel me trouwens wel tegen. Niet echt hele boeiende achtbanen...
De Vila Volta zal juist de attractie zijn waar men het meeste hun maag leegt.
Het is inderdaad een complete mindfuck.
Dan boek maar gauw een retourtje Blackpool voor dit najaar.
Heb een keer gedurende die hele rit mijn ogen dichtgehouden, dan merk je pas hoe weinig je eigenlijk beweegt.
Kan je ook zien aan de spiegels aan de wanden aan de kopkanten, die geven de stand van de schommel aan tov de 'echte' grond.
Of leg een (rug)tas achter je voeten, dan voel je door de zwaartekracht ook wat er gebeurt.
Maar ik mag er graag inzitten ja, vind alleen dat verhaal ervoor zo vervelend (lang). Na 2x heb je dat wel gezien en gehoord... Kan me van de eerste jaren herinneren dat iedereen dan altijd doodstil was daar, inmiddels kletst iedereen er dwars doorheen, men kent het verhaal wel.
Zag net op Internet ook wel leuk park in Zuid-Afrika. Kijken of ik dat kan combineren met mn najaarstrip