De Wolf
Well-known member
Maar dat wisten jullie inmiddels wel dat ik niet helemaal 100 ben...
Fijn dat je het zelf ook zegt.
Maar dat wisten jullie inmiddels wel dat ik niet helemaal 100 ben...
Acht uur zag ik laatst in een mailing voorbij komen. Volgend jaar ongetwijfeld met het familieweekend naar de Efteling. Dan zal ik die Baron ook eens gaan proberen. Wel op het moment dat de wachttijd hooguit tien minuten bedraagt.
Het viel echt mee. Alleen vanmorgen bij de Baron ruim een uur staan wachten. Vliegende Hollander ongeveer half uurtje en verders max een kwartier. Bij sommige letterlijk gewoon zo doorlopen zonder te wachten. Ideaal. Sowieso was het s middags stuk rustiger. Rond 14.00 nog een keer naar de Baron en toen kwartiertje moeten wachten. Echt ideaal. Met dit hete weer moet je echt naar de Efteling want rest van Nederland ligt op t strand te bakken. Lekker een uur parkeerplaatsje zoeken... Nee dan liever dit.
Trouwens, Oblivion in Gardaland is nog net ff gaver. Iets langere vrije val. Ben wel benieuwd naar andere achtbanen in Europa. Welke moet je echt afgevinkt hebben?
Ik heb bij Six Flags gewerkt en op een vrije dinsdagochtend met regen kon je echt overal blijven zitten.
Eens! Vandaag ook twee keer in Joris geweest. Beide keren gewonnenIk vind houten achtbanen wel mooi. In Six Flags heb je de Robin Hood en in de Efteling heb je sinds een jaar of vier of vijf Joris en de Draak.