Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Boven het Noordzeekanaal zijn de stranden vrij rustig. Kan je veel beter doen dan in de hitte staan wachten voor een attractie.
 

Jozsef

New member
Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Dat is bij Jozsef, die klaagt dat temperaturen onder de 30 te koud zijn voor hem.

Vent, trek je geitenwollensokkensandalen aan en loop met je blote leuter naar de receptie. Je WIFI-verbinding blijft de laatste tijd nogal repeterend vaak hangen.
 

Eresd?g?

Banned
Valt mee, maar 45 minuten wachtrij nu met veel schaduw, ventilatoren en andere afkoeling. Over paar uur zal het anders zijn. Er waren net wel volwassen mannen en vrouwen die gingen rennen zodra de hekken open waren. Dat vond ik redelijk kansloos....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Je kon ze niet bijhouden. Iets meer interval training doen, daar word je sneller van. 45 minuten in een rij staan, daar begin ik dus echt niet aan. De Baron sta je op te wachten neem ik aan?
 

Eresd?g?

Banned
Je kon ze niet bijhouden. Iets meer interval training doen, daar word je sneller van. 45 minuten in een rij staan, daar begin ik dus echt niet aan. De Baron sta je op te wachten neem ik aan?
Ik ga niet rennen voor zoiets en mn vriendin zeker niet. Wachten moet je toch. Best gezellig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je de Baron gewoon links laat liggen is het inderdaad een prima dagje.

Valt mij inderdaad reuze mee. Dat men voor een rit van niks 2,5 uur in de rij gaat staan. Dan zijn er meer dan een paar steekjes los.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan