Het is niet voor mezelf.Hotel Botterweck schijnt erg gezellig te zijn.
Het is niet voor mezelf.
Dat maakt me niet uit, ik ga zelf toch niet mee.Dus het moet juist slecht zijn?
Hotel Botterweck schijnt erg gezellig te zijn.
Maar bij goed kijken is dat toch een stuk verder uit de slinger. Vooral met het OV. Heb ook geen airmiles meer haha. Iemand die nog van zijn airmiles af wil?
Nou, als je dat al ver vindt...kom op zeg. Station Nijverdal is niet het eind van de wereld.
Hellendoorn gingen we vroeger wel vaak heen, veel leuker dan Slagharen.
Met de auto zou je ook al twee uur onderweg zijn. Dan kun je met een beetje inlevingsvermogen bedenken dat je met OV dan rustig minimaal drie uur onderweg bent. Voor een dagje heen en weren is dat best een pokken eind.
Nou, als je dat al ver vindt...kom op zeg. Station Nijverdal is niet het eind van de wereld.
Hellendoorn gingen we vroeger wel vaak heen, veel leuker dan Slagharen.
Žuti;42649 zei:Wat een oerdom gelul. Vanaf waar die jongen woont tot aan dat park is 3 uur en 40 minuten reistijd met het OV.......... als je dat al ver vindt......en dan hebben we het nog niet eens over de terugreis.
Volgens de reisplanner al meer dan 4 uur reizen vanaf mijn huis. Dan zitten daar zeker de wachttijden bij.
Žuti;42679 zei:Zou kunnen. Ik heb Google Maps gebruikt.
Dan is het toch nog steeds een pokken eind?
Ja Max, je hebt gelijk. Het is een ongelofelijk pokkeneind. Nooit buiten Nederland en Belgi? geweest zeker?
Morgen met de trein naar M?nchen. 8,5 uur schoon aan de haak en daar zit dan ook nog een ICE bij.
Ik bedoel maar te zeggen. Het is maar net wat je gewend bent. Vroeger vond ik het in Nederland altijd ook zo ver. Maar aantal keer in de VS en door Europa te zijn getrokken vind ik het echt relatief geklaag. (nogmaals: snap het wel met klein kind erbij).
Wat een oerdom gelul. Vanaf waar die jongen woont tot aan dat park is 3 uur en 40 minuten reistijd met het OV.......... als je dat al ver vindt......en dan hebben we het nog niet eens over de terugreis.