Twente in Europa

Joost

Well-known member
Degene die nu toch gegaan zijn, zijn vaak niet de normale supporters.
Dat is wel heel kort door de bocht. Ik ken er wel eentje en die is van het weekend al gegaan om nog een paar andere duels in Zweden te bezoeken en er vakantie te vieren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is nog steeds de meest verstandige keuze, maar wat ik Twente wel verwijt is dat ze hem vandaag pas maken en niet afgelopen vrijdag al. Iedereen die het voetbal een beetje volgt, kent de reputatie van de fans van Hammarby. En als je dat nog niet wist, heb je prima kunnen zien hoe hun harde kern zich heeft gedragen in Enschede en Hengelo. Ik denk dat iedereen met een beetje verstand dan wel aan voelt komen dat een groep Twente-supporters in Stockholm deze week een slagveld zou betekenen, na wat er afgelopen donderdag is gebeurd. Heel raar dat ze er naar eigen zeggen 'nieuwe informatie over de veiligheid van de Twente-supporters' voor nodig hebben gehad om vandaag alsnog met een negatief reisadvies te komen, terwijl er ongetwijfeld al diverse fans die kant op zijn gevlogen of dat vandaag zouden doen.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Precies Jamel. En dat bedoelde ik dus met naïeve clubs in Europa. Doe nou eens niet zo naief, dan hadden ze vrijdag dit al kunnen beslissen.
 

gevegt

Well-known member
Het is nog steeds de meest verstandige keuze, maar wat ik Twente wel verwijt is dat ze hem vandaag pas maken en niet afgelopen vrijdag al. Iedereen die het voetbal een beetje volgt, kent de reputatie van de fans van Hammarby. En als je dat nog niet wist, heb je prima kunnen zien hoe hun harde kern zich heeft gedragen in Enschede en Hengelo. Ik denk dat iedereen met een beetje verstand dan wel aan voelt komen dat een groep Twente-supporters in Stockholm deze week een slagveld zou betekenen, na wat er afgelopen donderdag is gebeurd. Heel raar dat ze er naar eigen zeggen 'nieuwe informatie over de veiligheid van de Twente-supporters' voor nodig hebben gehad om vandaag alsnog met een negatief reisadvies te komen, terwijl er ongetwijfeld al diverse fans die kant op zijn gevlogen of dat vandaag zouden doen.
Het bestuur is dus bang voor van P.
Dat kon je al na de wedstrijd zien toe de voorzitter de spelers van Hammarby indirect de schuld gaf voor de rellen toen ze hun supporters voor de hoofdtribune bedankten.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Jacco

Well-known member
Wat ik zo lees is dat er een ware klopjacht gaande is.
De Zweedse supporter roepen op om foto's te maken van Nederlanders, vervolgens komen er op die plek busjes met zwaar bewapende Zweden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zijn ook allemaal lieve jongens hoor, je moet ze alleen niet als vee behandelen
 

zwammy

Well-known member
Vooral paniekzaaien, volgens Zwammy. :)
Met 200 man bij elkaar blijven. De 3e club van Stockholm. Waar hebben we het over. Als je in Marseille rond gelopen hebt, in Parijs en in Florence ga je hier lopen miepen. Ja lekker met z'n 2en de stad doorlopen en het dna gek vinden dat ze klappen krijgen. Als ze doorgaan moeten ze maar lekker met z'n 2en in Napels rondlopen en als ze het dan nog niet geleerd hebben even in Athene gaan zoeken, stel halve.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met 200 man bij elkaar blijven. De 3e club van Stockholm. Waar hebben we het over. Als je in Marseille rond gelopen hebt, in Parijs en in Florence ga je hier lopen miepen. Ja lekker met z'n 2en de stad doorlopen en het dna gek vinden dat ze klappen krijgen. Als ze doorgaan moeten ze maar lekker met z'n 2en in Napels rondlopen en als ze het dan nog niet geleerd hebben even in Athene gaan zoeken, stel halve.
Ik hoop dat je het niet zo bedoelt, maar wat je nu eigenlijk zegt is dat het heel normaal is dat je niet met je vrienden in een klein groepje toeristje uit kunt hangen bij een Europese uitwedstrijd. Dat het dan je eigen schuld is dat je het ziekenhuis in wordt geslagen en/of gestoken door idioten van de tegenstander. Dat gaat toch nergens over? Ik vind het ook naïef van die gasten dat ze toch die reis hebben gemaakt, had ik nooit gedaan. Maar laten we zinloos geweld nooit normaliseren.
 
Bovenaan