Twente in Europa

De Groene Scout

Well-known member
Alle grote clubs hebben een ".... in Europa" topic en Twente wil ook graag bij de grote clubs horen, dus moet er ook zo'n topic komen. ;)

Gisteren na 8 jaar eindelijk weer eens een Europees potje voor de Tukkers. In de derde ronde van de Conference League was in het stadion van Partizan Belgrado Cukaricki de tegenstander. Na een prima 1e helft met een 0-3 voorsprong (doelpunten van Rots, Vlap, Brenet) volgde een matige 2e helft en leek de tegenstander fitter dan de Tukkers. Mogelijk ook omdat ze daar al in de 4e competitieronde zitten en er in Nederland nog gestart moet worden. De thuisploeg scoorde 1x en zodoende werd het uiteindelijk 1-3, waardoor er een prima uitgangspositie is om de play-offs te halen tegen Fiorentina. Volgende week eerst thuis de return.

Europe: Twente komt eraan!!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Na de vreemde keuzes van Jans afgelopen zondag straks weer een normale opstelling:

Unnerstall
Smal / Hilgers / Propper / Brenet
Zerrouki / Vlap / Sadilek
Misidjan / Van Wolfswinkel / Rots

HUP TWENTE!!!!
 

Miramar

Well-known member
Na 10 minuten Zerrouki ben ik er al over eens dat die daar maar blijft. Wat een chaotische speler.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
De 1-1 kwam uit de lucht vallen en was zeer onverdiend. Daarna neemt Twente echter het heft in handen en is het veel rustiger
 

JMD

Well-known member
Ik viel er pas in toen de 0-1 viel, maar hoe kon Twente zo zwak beginnen (of was er voor de 0-1 weinig aan de hand?)? Nu lopen ze er zo doorheen
 

Miramar

Well-known member
Ik viel er pas in toen de 0-1 viel, maar hoe kon Twente zo zwak beginnen (of was er voor de 0-1 weinig aan de hand?)? Nu lopen ze er zo doorheen
Toen speelde iedereen slecht. Nu is het een trainingspotje geworden
 
Bovenaan