Twente in Europa

Max

Administrator
Forumleiding
Een jaartje. Die jongen wordt gehuurd van Norwich.

Zonder optie tot koop. Maar goed, je hebt een jaar er plezier van en je bent even uit de brand. Tot er budget is om zelf wat te halen. Op Ajax na heeft iedere eredivisieclub wel een huurling.

Gefeliciteerd met de overwinning De Groen Scout. Volgende ronde het echte werk.
 

JMD

Well-known member
Grunn speelde ooit tegen Fiorentina, dat verloor Grunn pas na penalty's. Volgens mij zat Jans toen op de bank van Grunn, tijd voor revanche, maar denk dat Fiorentina een maat te groot is.
 

Abubakari

Well-known member
Grunn speelde ooit tegen Fiorentina, dat verloor Grunn pas na penalty's. Volgens mij zat Jans toen op de bank van Grunn, tijd voor revanche, maar denk dat Fiorentina een maat te groot is.
Jij denkt ook dat PSV in de CL alleen maar kansloos verliest.
Fiorentina is favoriet, maar Twente heeft gewoon een prima kans. Subtop Italie is nou ook weer niet zó geweldig.
Ik denk dat het over twee wedstrijden vrij dicht bij elkaar ligt. Van Groningen dachten ze toen ook dat ze kansloos zouden zijn, met dat angstdenken en tegen je tegenstander opkijken kom je nooit verder.
Ik heb wel eens de indruk dat dat iets typisch Nederlands is. Enorm tegen Fiorentina opkijken en clubs uit minder grote landen dan weer enorm onderschatten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente bleek vorig jaar een vrij taaie tegenstander. Dus Fiorentina heeft inderdaad niet zomaar gewonnen. Het zou wel een mooie stunt zijn, misschien nog wel groter dan dat Vitesse Anderlecht versloeg.
 

BlauwVinger

Well-known member
Ik volg Italiaans voetbal totáál niet, weet werkelijk niets van de krachtsverhoudingen in de Serie A en wordt dus niet gehinderd door enige kennis.

Waar is het vooruitzicht op gebaseerd dat FC Twente geen (schijn van) kans maakt tegen Fiorentina, anders dan het debiteren van boterzachte aannames en ranglijstjournalistiek?
 

De Groene Scout

Well-known member
Minimaal 2200 Tukkers morgen in het stadion. Dat is een mooi aantal. Gisteren al grote groepen vertrokken voor een mini-vakantie in Italië.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
ALs je dan na een jaar of 10 weer Europees mag spelen zijn dit idd wel de prachtige reisjes, Florence is natuurlijk een topbestemming
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat Fiorentina FC Twente niet onderschat en vijf basisspelers gaat sparen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat Fiorentina FC Twente niet onderschat en vijf basisspelers gaat sparen.
Maar Twente 'is wel de zwaarste loting' hoor, vergis je niet. Dit wordt zo'n typische 'we zijn niet kansloos, oh kut, 2-0 verloren' wedstrijd
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, als ze echt spelers sparen dan moet je natuurlijk uit een resultaat pakken.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zegt mij vooral dat ze bij Fiorentina de Peren liga niet zo heel interessant vinden en dat wanneer ze uitgeschakeld worden men er geen traan om zal laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan