Twente in Europa

Pascallovic

Well-known member
Op zich niet heel gek dat je op een gegeven moment tegen je plafond aanloopt en dat je als je wekelijks wilt spelen dan niet voor die concurrentie strijd bij een topclub aan gaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op zich niet heel gek dat je op een gegeven moment tegen je plafond aanloopt en dat je als je wekelijks wilt spelen dan niet voor die concurrentie strijd bij een topclub aan gaat.
Eens, ik vond het ook een logische keuze van hem. En ik ben daarnaast blij dat het een verstandige jongen is. Die jongen was na een halve wedstrijd al zijn krediet al kwijtgeraakt in de Kuip.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Ook wel een irritante scheidsrechter trouwens. Fluit voor elke Italiaan die om niks ter aarde stort.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Jacco

Well-known member
en andersom doet hij dat niet. Of wellicht is Twente ook wat minder goed in ter aarde storten. Hoe dan ook het heeft geen zin om te zeuren, Twente wordt compleet overklast
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oh en die Zerrouki is in nog geen honderd jaar meer dan 5 miljoen euro waard. Laten ze in het Maasgebouw alsjeblieft verder kijken als Aursnes gaat.

Lijkt mij verstandiger om het te beperken tot 4 miljoen euro inclusief 1,5 miljoen eredivisiebonus.

Hopelijk dat FC Twente volgende week in eigen huis nog kan stunten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tactisch ook wel sterk om Brenet te laten doordekken op Biraghi en de trage Pröpper op Sottil te krijgen dan.
 

JMD

Well-known member
Die commentator is gewoon dom
In de voorrondes van Europese toernooien is zo ongeveer de enige keer per seizoen dat ik op RTL7 en/of Veronica voetbal kijk (rest van het jaar is CL immers bij Ziggo en EL/CL bij ESPN) en die commentatoren vallen me steeds niet mee, net als de analytici...
 

JMD

Well-known member
Deze scheids laat duidelijk zien waarom hij slechts Conference League mag fluiten...
 

Jef400

Well-known member
In de voorrondes van Europese toernooien is zo ongeveer de enige keer per seizoen dat ik op RTL7 en/of Veronica voetbal kijk (rest van het jaar is CL immers bij Ziggo en EL/CL bij ESPN) en die commentatoren vallen me steeds niet mee, net als de analytici...
Zelfs ik zou nog commentator kunnen worden als ik dat hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Eerlijk is eerlijk, na een dramatische eerste helft is Twente in de 2e helft wel goed.
 
Bovenaan