Twente in Europa

Jacco

Well-known member
Ja inderdaad.
Twente misschien iets te veel onder de indruk; meteen een tegendoelpunt; de italianen die het bij 2-0 wel veel gas terug nemen; misschien ook een wat minder fitter Fiorentina.
In ieder geval enorm blij dat de nederlaag bij 2-1 is gebleven.
Onder normale omstandigheden zijn de Italianen te sterk, dat zie ik ook wel, maar nog een week om iets te verzinnen.

Jacco

Well-known member
ik weet het niet. Misschien vergelijkbaar met PSV die de eerste wedstrijd met 2-1 verliest met Benfica.
Dan denk je aan thuisvoordeel; maar je hebt ook te maken met Zuid-Europese ploegen die heel goed weten hoe je een resultaat over de streep trekt en in het geval van Twente-Fiorentina ook nog eens de betere spelers hebben.

Jacco

Well-known member
ik kijk regelmatig naar Twentefans.nl en daar hebben ze er ook een handje van om headliners van vrouwen tussen de berichten van de mannen te zetten. Ik raak er iedere keer toch enkele seconden door verward. Best irritant.

Abubakari

Well-known member
ik kijk regelmatig naar Twentefans.nl en daar hebben ze er ook een handje van om headliners van vrouwen tussen de berichten van de mannen te zetten. Ik raak er iedere keer toch enkele seconden door verward. Best irritant.
Ik normaal ook hoor, maar toch is in een topic met de naam Twente in Europa de Europese veouwen 13-0 niet offtopic.😀

Maar wees gerust, ik heb niet veel met vrouwenvoetbal en zal het niet weer doen.

Max

Administrator
Forumleiding
ik weet het niet. Misschien vergelijkbaar met PSV die de eerste wedstrijd met 2-1 verliest met Benfica.
Dan denk je aan thuisvoordeel; maar je hebt ook te maken met Zuid-Europese ploegen die heel goed weten hoe je een resultaat over de streep trekt en in het geval van Twente-Fiorentina ook nog eens de betere spelers hebben.

Heb je gelijk in, maar het blijft een nederlaag met enig perspectief.

De Groene Scout

Well-known member
Het moet echt een gekkenhuis worden als we de mannen van Vak P mogen geloven.
Vandaag is alles overigens rustig gebleven (tot nu toe) in Enschede.
Gisteren ging het even mis met een groep Italianen die in het centrum in een hotel zaten en voorbijgangers en later dus Twente supporters uitdaagden. Tja, toen ging het even mis.
Vandaag zijn deze vanuit het hotel naar een locatie buiten de stad gebracht en was de binnenstad verboden terrein voor Italianen. Die zijn eerst buiten de stad apart verzameld en gaan zo richting De Veste naar hun eigen fanzone.

Zo eerst zelf nog even een uurtje trainen en dan voor de buis: HUP TWENTE!!!

Bovenaan