Twente in Europa

zwammy

Well-known member
Tuurlijk is het niet normaal maar als je zo gewaarschuwd bent ben je gewoon een halve als je daar dan heengaat met een kleine groep. Als het andersom was geweest en het was vorige week in Zweden gebeurt was dit nu in Enschede aan de gang. Als je overal leest dat ze wraak willen nemen en je gaat dan toch dan moet je gewoon niet in een klein groepje gaan. Denk jij echt dat Hammerby had aangevallen als daar gewoon een groep van 200 man had gestaan.

Dus of blijf thuis of zorg dat je met genoeg man bent, nu ben je de sjaak en krijg je tikken. Hoorde zelfs al dat er een paar bij de Nederlandse ambassade staan. Tja, dan had je je wat beter in moeten lezen voordat je in het vliegtuig stapte, kan er geen medelijden mee hebben.
 

erka

Well-known member
Qua prestaties zeker 3e club. Even gecheckt: AIK 12x kampioen, Djurgarden ook 12x, Hammarby 1x.
AIK heeft ook hoger toeschouwersgemiddelde 25.841, Hammarby heeft 22.623 en Djurgarden 19.956. Dat is trouwens alledrie heel behoorlijk voor zo'n matige competitie als de Zweedse.
 

zwammy

Well-known member
Heb je er ook nog Malmo bijzitten maar dat is weer een andere stad. Maar algemeen bekend dat AIK en Djurgardens nog wel een stukje erger zijn qua supporters. Vooral AIK heeft wel een reputatie
 

JMD

Well-known member
Leuk en mooi hoor al die nieuwe stadions, waar je geen last hebt van regen en wind, maar als er vuurwerk wordt afgestoken blijft in die nieuwe stadions de rook echt flink langer hangen dan in oudere stadions...
 

Miramar

Well-known member
Leuk en mooi hoor al die nieuwe stadions, waar je geen last hebt van regen en wind, maar als er vuurwerk wordt afgestoken blijft in die nieuwe stadions de rook echt flink langer hangen dan in oudere stadions...
Het is toch niet om aan te gluren de eerste minuten.
 

JMD

Well-known member
Mijn hemel, wat speelt Twente slecht.
Jep. Het had al 1/2-0 moeten zijn.

Ik snapte sowieso het optimisme al niet dat er was. Je verzuimt het thuis af te maken, vooral omdat je voorin onmachtig bent. Dan weet je dat je het heel lastig gaat krijgen. En sta je zo meteen 1-0 achter dan ben je dus diep in de problemen.
 

JMD

Well-known member
Ik zou maar vaker schieten als Twente zijnde, want deze gaat er door de keeper bijna in
 
Bovenaan