gevegt
Well-known member
Behalve Brenet!Ze spelen en zijn fysiek sterker en dat gebruiken ze ook. Zoals wel vaker met Nederlandse clubs kunnen onze vlieggewichten daar niet goed mee om gaan. Bijna elk duel verliest Twente.
Behalve Brenet!Ze spelen en zijn fysiek sterker en dat gebruiken ze ook. Zoals wel vaker met Nederlandse clubs kunnen onze vlieggewichten daar niet goed mee om gaan. Bijna elk duel verliest Twente.
Dan moet je zorgen dat je uit de duels blijft, en daar begin je mee door de bal scherp naar elkaar te spelen, maar dat is bijna continu onmogelijk. En als het dan lukt om naar de juiste kleur te spelen is het steeds op de verkeerde voet enz, en in een veel te traag tempo...Ze spelen en zijn fysiek sterker en dat gebruiken ze ook. Zoals wel vaker met Nederlandse clubs kunnen onze vlieggewichten daar niet goed mee om gaan. Bijna elk duel verliest Twente.
OOk voor rust zag hij er bij een schot niet goed uit...
Ik had hem nog niet vaak zien spelen, want Jong Ajax zie ik zelden, maar die valt me positief op.Klasse balletje van Ünüvar!
Voetballen kan hij natuurlijk wel, maar is nog te vaak een speeltuinvoetballer en fysiek een vlieggewicht.Ik had hem nog niet vaak zien spelen, want Jong Ajax zie ik zelden, maar die valt me positief op.
Wie zei deze week ook weer dat Brenet geen goeie voorzet heeft?😀Ik had hem nog niet vaak zien spelen, want Jong Ajax zie ik zelden, maar die valt me positief op.
Brenet doet hier alles goed, eerst speler opvangen, dan weglopen en eindelijk een goede voorzet
Ik. Maar een zwaluw maakt nog geen zomer. Even later levert hij een belabberde voorzet af waardoor Steijn niet 1-2 kan makenWie zei deze week ook weer dat Brenet geen goeie voorzet heeft?😀