Twente in Europa

JMD

Well-known member
FC TWente valt aan zoals een handbalploeg aanvalt, eeuwig van rechts naar links, nooit eens schieten, zelden voorzetten.... En dat in een heel traaaaag tempo plus dat ballen vaak verkeerd worden aangespeeld zodat een Twentespeler eerst de bal weer goed moet leggen. ALlemaal erg makkelijk te verdedigen dus
 

erka

Well-known member
Mag ik zeggen dat Hammarby wel degelijk een matig ploegje is maar dat profiteert van dat ze volop in competitie zijn en Twente nog geen enkel ritme heeft, Twente er af en toe een potje van maakt of ben ik dan weer te negatief over Nederlandse ploegen?
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Mag ik zeggen dat Hammarby wel degelijk een matig ploegje is maar dat profiteert van dat ze volop in competitie zijn en Twente nog geen enkel ritme heeft, Twente er af en toe een potje van maakt of ben ik dan weer te negatief over Nederlandse ploegen?
Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk. Het lijkt van Twentekant nergens op. EN ja, ze zijn spelers kwijtgeraakt, maar dan alsnog is het een wanprestatie. Vorige week was het ook niet veel soeps, maar nu is het echt niks.

Dit had dus 2-0 moeten zijn. Twente is aanvallend onmachtig
 

Batigoal

Well-known member
Mag ik zeggen dat Hammarby wel degelijk een matig ploegje is maar dat profiteert van dat ze volop in competitie zijn en Twente nog geen enkel ritme heeft, Twente er af en toe een potje van maakt of ben ik dan weer te negatief over Nederlandse ploegen?
Ze zijn fysiek sterker en dat gebruiken ze ook. Zoals wel vaker met Nederlandse clubs kunnen onze vlieggewichten daar niet goed mee om gaan. Bijna elk duel verliest Twente.
 
Bovenaan