JMD
Well-known member
Heel Twente is een zwakke schakelDie Smal is echt de zwakste schakel
Heel Twente is een zwakke schakelDie Smal is echt de zwakste schakel
Ik vind vooral die Hilgers slappe hap.Die Smal is echt de zwakste schakel
Heel Twente is slappe hap. Hoop dat ze in de rust goed wakker geschud worden anders is het Europese avontuur na vanavond voorbij.Ik vind vooral die Hilgers slappe hap.
Ik denk dat de supporters van de gehele top-3 blij zijn dat hij bij Twente heeft verlengd. Wat een overschatte speler is dat.Ik vind vooral die Hilgers slappe hap.
Nee hoor, ik gun hem wel een transfer naar Ajax.Ik denk dat de supporters van de gehele top-3 blij zijn dat hij bij Twente heeft verlengd. Wat een overschatte speler is dat.
JA, dat deed de keeper goedOok wel prima redding.
Dat is dezelfde keeper van die jätteblunder laatst. Maaide over een terugspeelbal heen omdat hij tegen de zon in keek, doelpunt...JA, dat deed de keeper goed
OOk voor rust zag hij er bij een schot niet goed uit...Dat is dezelfde keeper van die jätteblunder laatst. Maaide over een terugspeelbal heen omdat hij tegen de zon in keek, doelpunt...
Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk. Het lijkt van Twentekant nergens op. EN ja, ze zijn spelers kwijtgeraakt, maar dan alsnog is het een wanprestatie. Vorige week was het ook niet veel soeps, maar nu is het echt niks.Mag ik zeggen dat Hammarby wel degelijk een matig ploegje is maar dat profiteert van dat ze volop in competitie zijn en Twente nog geen enkel ritme heeft, Twente er af en toe een potje van maakt of ben ik dan weer te negatief over Nederlandse ploegen?
Ze zijn fysiek sterker en dat gebruiken ze ook. Zoals wel vaker met Nederlandse clubs kunnen onze vlieggewichten daar niet goed mee om gaan. Bijna elk duel verliest Twente.Mag ik zeggen dat Hammarby wel degelijk een matig ploegje is maar dat profiteert van dat ze volop in competitie zijn en Twente nog geen enkel ritme heeft, Twente er af en toe een potje van maakt of ben ik dan weer te negatief over Nederlandse ploegen?
Aanvaller deed daar idd alles goed op het schot na...Pfoeh, daar komt Twente heel goed weg.