JMD
Well-known member
Nou, het zal me benieuwen... Ik denk dat Omtzigt het wel zou kunnen, maar er komen natuurlijk nu allemaal 'gelukszoekers' op zijn partij af. Mensen die een zetel in de Tweede Kamer ruiken.Pietertje gaat het doen 🎉
Nou, het zal me benieuwen... Ik denk dat Omtzigt het wel zou kunnen, maar er komen natuurlijk nu allemaal 'gelukszoekers' op zijn partij af. Mensen die een zetel in de Tweede Kamer ruiken.Pietertje gaat het doen 🎉
Hij zegt nog geen lijst te hebben.Nou, het zal me benieuwen... Ik denk dat Omtzigt het wel zou kunnen, maar er komen natuurlijk nu allemaal 'gelukszoekers' op zijn partij af. Mensen die een zetel in de Tweede Kamer ruiken.
Als een plumpudding.Nieuw Sociaal Contract dus. Ben benieuwd hoe groot dit zal worden.
Hier in de buurt staat al best veel graffiti met NSC in geel zwart.Nieuw Sociaal Contract dus. Ben benieuwd hoe groot dit zal worden.
Dat bedoel ik dus…Hij zegt nog geen lijst te hebben.
De grootste partij waarschijnlijk volgens de opiniepeilers vorige maand. De verwachtte grote winst van de BBB zou veel kleiner worden. Maar ook de andere partijen aan de rechterkant gaan zetels inleveren ten koste van Omtzigt's NSC.Groot.
NSC doet mij erg aan een partij van 80 jaar geleden denken. Hoewel zijn weer terug onder een andere naam met 5 idioten in de kamer.Het is niet echt een catchy naam.
Of Brian RoyZit eigenlijk te wachten tot Mona Keijzer zich aansluit bij Omtzigt.
Ah nee, ben ik weer mijn kroltang kwijt..Henk Krol.