Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

SanMark.

Well-known member
400 miljard vanaf 1995 tot 2019.

Net zoveel als ons aardgas heeft opgeleverd.

We zijn nu ook wel gelijk klaar met de herstelbetalingen lijkt mij.
 

Bonehead

Well-known member
157027892_10226214683620640_4501773989295107081_n.jpg
 

JFK

Well-known member
Lilianne Ploumen bij Nieuwsuur.
Mijn oren doen gewoon zeer van dat Limburgse gewauwel.
 

gevegt

Well-known member
Dan heb je Rutte waarschijnlijk gemist bij dat programma wat doet denken aan een voorejaculatie.
 

Joost

Well-known member
Lilianne Ploumen bij Nieuwsuur.
Mijn oren doen gewoon zeer van dat Limburgse gewauwel.
Dat is een sjeng. Ik neem aan dat Nieuwsuur een half uurtje uitliep vandaag?

Segers en Jetten bij Jinek discussiëren over een onderwerp waarover ze slechts op details van mening verschillen, dat schiet ook niet op.
 

De Wolf

Well-known member
Een woning van rond 1900 met een warmtepomp. Dat valt in praktijk niet te doen.
Dat ze wat meer groen in de tuin kan hebben ben ik wel eens. Maar waarschijnlijk heeft ze daar niet de tijd voor.

Oja, Jesse Klaver heeft ook nog een cv ketel.
 

JMD

Well-known member
Klaver gister technisch k.o. bij Nieuwsuur.

Dat was even genieten.
Zo, die kreeg ze links en rechts om de oren. Vond de interviewer nu goed, van de week bij Marijnissen was die zeer irritant, want hij vond het toen belangrijk of Marijnissen 'woke' was... Daar gaf zij keer op keer aan dat ze dat niet relevant vond, maar toch bleef hij doorvragen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nu volg ik het tegenwoordig slechts van een afstand, maar ligt het aan mij of hebben we (vooral in het centrum & op links) zo'n beetje de zwakste lichting partijleiders in jaren? Marijnissen, Klaver, Kaag, Ploumen enz. geen van allen krijg ik nou een echt goede indruk van.
 

Maasveld

Well-known member
Nu volg ik het tegenwoordig slechts van een afstand, maar ligt het aan mij of hebben we (vooral in het centrum & op links) zo'n beetje de zwakste lichting partijleiders in jaren? Marijnissen, Klaver, Kaag, Ploumen enz. geen van allen krijg ik nou een echt goede indruk van.
Kaag heeft denk ik nog te weinig TV-optredens gehad om daar een goed oordeel over te vellen.
 
Bovenaan