Dat is een sjeng. Ik neem aan dat Nieuwsuur een half uurtje uitliep vandaag?Lilianne Ploumen bij Nieuwsuur.
Mijn oren doen gewoon zeer van dat Limburgse gewauwel.
Heb je ook een lockdownverslaving?Jetten is niet alleen af, maar is ook weg na de verkiezingen.
Zo, die kreeg ze links en rechts om de oren. Vond de interviewer nu goed, van de week bij Marijnissen was die zeer irritant, want hij vond het toen belangrijk of Marijnissen 'woke' was... Daar gaf zij keer op keer aan dat ze dat niet relevant vond, maar toch bleef hij doorvragen.Klaver gister technisch k.o. bij Nieuwsuur.
Dat was even genieten.
Kaag heeft denk ik nog te weinig TV-optredens gehad om daar een goed oordeel over te vellen.Nu volg ik het tegenwoordig slechts van een afstand, maar ligt het aan mij of hebben we (vooral in het centrum & op links) zo'n beetje de zwakste lichting partijleiders in jaren? Marijnissen, Klaver, Kaag, Ploumen enz. geen van allen krijg ik nou een echt goede indruk van.
dit is M , vind ik eigenlijk wel een programma wat bij haar past. Wat zou de reden zijn dat die haar nooit uitnodigen ?Kaag heeft denk ik nog te weinig TV-optredens gehad om daar een goed oordeel over te vellen.
Sterker nog, ze zou daar perfect renderen als vaste tafeldame denk ik.dit is M , vind ik eigenlijk wel een programma wat bij haar past. Wat zou de reden zijn dat die haar nooit uitnodigen ?