gevegt
Well-known member
Dat wil ik juist wel.Die heeft hij ooit omschreven en dat wil je niet zien.
Kom maar op!
Dat wil ik juist wel.Die heeft hij ooit omschreven en dat wil je niet zien.
Omdat we de helft van een ééneiïge tweeling als bondscoach hebben wiens broer Ronald heet?Groen Links is ook lekker bezig. Klaver maakt een fout om te zeggen dat Ronald Koeman bondscoach is. GL tweet dat het een foutje is omdat alle witte mannen op elkaar lijken.....
Ja zoiets of vervang wit door een andere huidskleur in de tweetOmdat we de helft van een ééneiïge tweeling als bondscoach hebben wiens broer Ronald heet?
Plek genoeg in het Vondelpark.In Amsterdam is geen plek, daar komen de windmolens van groen links.
Het zou inderdaad vreemd zijn om een kerncentrale in een aardbeving gebied neer te zetten.Rutte wil graag een kerncentrale in Groningen. Samen met CDA en PVV vinden ze dat kernenergie veilig is.
Nou, als het veilig is, zet zo'n ding dan gewoon bij Amsterdam neer. Koelwater genoeg.
Rutte wil graag een kerncentrale in Groningen. Samen met CDA en PVV vinden ze dat kernenergie veilig is.
Nou, als het veilig is, zet zo'n ding dan gewoon bij Amsterdam neer. Koelwater genoeg.
Of Flevoland?Een kerncentrale moet een bepaalde afstand van woningen staan. Dan kom je al snel uit op een groot industriegebied zoals de Eemshaven.
Hij heeft ook al Maya's in z'n familie?Ik begrijp van Klaver dat wanneer we de klimaatdoelen van 2030 in 2030 niet halen de wereld vergaat. Toch knap dat je zo ver vooruit zo precies kunt plannen.
Of Flevoland?
In een paar jaar tijd is hij van enigs kind naar 4 broers/zussen gegaan, dus het zou me niets verbazen.Hij heeft ook al Maya's in z'n familie?
Vandaar dat we er in Nederland eentje letterlijk naast het water hebben gebouwd in Borsele en eentje in de duinen bij Petten?Een kerncentrale moet beschermd zijn tegen overstromingen dus dan kan je Flevoland wel uitsluiten.
Vandaar dat we er in Nederland eentje letterlijk naast het water hebben gebouwd in Borsele en eentje in de duinen bij Petten?
Borssele staat op een terp (Dodewaard overigens ook). Petten in de duinen.
Uiteraard kan je ook een terp bouwen bij Lelystad. Dat wordt alleen een vrij dure investering dus dan is de Eemshaven of Maasvlakte interessanter.