Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

De Wolf

Well-known member
Ik dacht dat ik op een politiek topic had geklikt maar blijkbaar wordt ik omgeleid naar het corona topic...
 

stc

Well-known member
Nee, die staan bijna onderaan bij mij. Bovenaan staat bij mij de Boerburgerbeweging. Nooit van gehoord en ik ga er zeker niet op stemmen.
 

De Wolf

Well-known member
Nee, die staan bijna onderaan bij mij. Bovenaan staat bij mij de Boerburgerbeweging. Nooit van gehoord en ik ga er zeker niet op stemmen.

Welke partijen komen daarna?

Sowieso moet je niet blind gaan op een stemwijzer. Kan helpen maar zou je daarna adviseren om de moeite te nemen om naar partijprogramma's te kijken van partijen die vaak hoog eindigen.
 

stc

Well-known member
Welke partijen komen daarna?

Sowieso moet je niet blind gaan op een stemwijzer. Kan helpen maar zou je daarna adviseren om de moeite te nemen om naar partijprogramma's te kijken van partijen die vaak hoog eindigen.

Top 4 is Boerburgerbeweging, Trots op Nederland, VVD en CDA.
 

De Wolf

Well-known member
Bestaat die partij van Rita nog steeds?

Wanneer je bij meer stemwijzers ook CDA en VVD hoog scoren zou ik mij verdiepen in beide programma's.
 

gevegt

Well-known member
Nee, maar ik antwoord in die stemwijzer op stellingen die dicht bij mij liggen. Die stellingen zijn maar een klein deel van alle programma's
Het grappige is dat veel mensen denken dat ze anders denken als ze de Stemwijzer hebben ingevuld. En ze dan de Stamwijzer er de schuld aan geven.
Voer voor psychiaters.
 

gevegt

Well-known member
Ik moet me er nog in verdiepen. Ik begreep dat ze aardig Europa-minded zijn, maar geloof ik ook dat het huidige Europa-beleid flink op de schop moet.
Dat vinden hun ook.
Bijkomend voordeel is dat die meid op plek twee een voorgevel om van te dromen! :love:
 

JMD

Well-known member
Dat vinden hun ook.
Bijkomend voordeel is dat die meid op plek twee een voorgevel om van te dromen! :love:
De afspraak hier was toch dat je bij zo'n opmerking direct een foto plaatst... Want gezien jouw leeftijd kan de meid die je bedoelt ook Miss Pin Up 1923 van het lokale bejaardencentrum zijn.

Dus foto svp
 

gevegt

Well-known member
De afspraak hier was toch dat je bij zo'n opmerking direct een foto plaatst... Want gezien jouw leeftijd kan de meid die je bedoelt ook Miss Pin Up 1923 van het lokale bejaardencentrum zijn.

Dus foto svp
Ik heb op dit mooie forum nog nooit een afspraak gemaakt.
Jij wel en plaatst geen foto. Dus kom je afspraak eens na.
 
Bovenaan