Nee, die staan bijna onderaan bij mij. Bovenaan staat bij mij de Boerburgerbeweging. Nooit van gehoord en ik ga er zeker niet op stemmen.
Welke partijen komen daarna?
Sowieso moet je niet blind gaan op een stemwijzer. Kan helpen maar zou je daarna adviseren om de moeite te nemen om naar partijprogramma's te kijken van partijen die vaak hoog eindigen.
Je bent dus rechts conservatief.Top 4 is Boerburgerbeweging, Trots op Nederland, VVD en CDA.
Je bent dus rechts conservatief.
Het grappige is dat veel mensen denken dat ze anders denken als ze de Stemwijzer hebben ingevuld. En ze dan de Stamwijzer er de schuld aan geven.Nee, maar ik antwoord in die stemwijzer op stellingen die dicht bij mij liggen. Die stellingen zijn maar een klein deel van alle programma's
Die halen wel een zetel verwacht ik.Volt?
Dat denk ik ook wel. Mijn stem hebben ze al.Die halen wel een zetel verwacht ik.
Ik moet me er nog in verdiepen. Ik begreep dat ze aardig Europa-minded zijn, maar geloof ik ook dat het huidige Europa-beleid flink op de schop moet.Dat denk ik ook wel. Mijn stem hebben ze al.
Dat vinden hun ook.Ik moet me er nog in verdiepen. Ik begreep dat ze aardig Europa-minded zijn, maar geloof ik ook dat het huidige Europa-beleid flink op de schop moet.
+2!Dat vinden hun ook.
Bijkomend voordeel is dat die meid op plek twee een voorgevel om van te dromen!
De afspraak hier was toch dat je bij zo'n opmerking direct een foto plaatst... Want gezien jouw leeftijd kan de meid die je bedoelt ook Miss Pin Up 1923 van het lokale bejaardencentrum zijn.Dat vinden hun ook.
Bijkomend voordeel is dat die meid op plek twee een voorgevel om van te dromen!
Ik heb op dit mooie forum nog nooit een afspraak gemaakt.De afspraak hier was toch dat je bij zo'n opmerking direct een foto plaatst... Want gezien jouw leeftijd kan de meid die je bedoelt ook Miss Pin Up 1923 van het lokale bejaardencentrum zijn.
Dus foto svp
Ik weet niet eens ove rwie je het hebt...Ik heb op dit mooie forum nog nooit een afspraak gemaakt.
Jij wel en plaatst geen foto. Dus kom je afspraak eens na.
Lerares Duits en tevens 'danspartner'.Ik weet niet eens ove rwie je het hebt...
Lerares Duits en tevens 'danspartner'.