Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

ALenstra

Well-known member
Het bevalt Mark Rutte wel om dictator te zijn en het volk dom en klein te houden als ik veel mensen moet geloven.
 

zwammy

Well-known member
Haha ja, Rutte ziet het wel zitten inderdaad. Het gaat ook gewoon prima en het is alweer een maand geleden dat we onze laatste affaire hebben gehad.
 

SanMark.

Well-known member
En de volgende dient zich alweer aan. VVD heeft vergeten om de giften van van Zadelhoff op te geven.
 

JMD

Well-known member
We hoeven niet eens naar de stembus. Rutte is al bezig met het vormen van een regering.

https://www.ad.nl/politiek/rutte-wil-brede-coalitie-met-redelijke-partijen~a54a184d/
Hier staat toch niks geks? Er staat effectief alleen dat hij graag weer premier wil worden met partijen die redelijk zijn. En hoewel ik de PVV en FVD hoog heb zitten qua oppositie tegen de grote hoeveelheid coronamaatregelen maken deze partijen zich natuurlijk totaal onmogelijk als coalitiepartner door statements over migranten (PVV) en de facistische ondertoon die zich toch echt bij de FVD bevindt...
 

JMD

Well-known member
Tip om te doen: de ongemakkelijke Kieswijzer
(www.ongemakkelijkekieswijzer.nl)

Hier kwam bij mij een totaal andere uitslag uit (1) PvdD, 2) Bij1, 3)SP) dan bij de gewone kieswijzer. Alleen GL kwam hier zo ongeveer op dezelfde plek uit (zowel hier als bij de gewone bijna onderaan).
 
Bovenaan