je hebt gelijk, het gaat idd om de groep met gezondheidsproblemenAha duidelijk. Ik dacht dat het specifiek om de jongeren die wel in de risicogroep zaten, copd, diabetes overgewicht en al en zou het dan wel eerlijk vinden dat die dat ook zouden willen. Zeker omdat er met machtiging iemand wel moet weten op wie je stemt en dat kan idd privé blijven.
Bedankt voor de uitleg jongen 👍
Ja dat komt omdat Zwammy en ik een leven hebben naast internet. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen.Prachtig, die verbroedering hier.
Ja dat komt omdat Zwammy en ik een leven hebben naast internet. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen.
In deze corona tijd word het cirkeltje wel steeds kleiner.Ja dat komt omdat Zwammy en ik een leven hebben naast internet. Daar zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen.
Die stond gedeeld op 1 bij mij.Stemwijzertje ingevuld en tot tweemaal toe kwam BBB overtuigend als winnaar uit de bus.
Inboeringscursus voor iedereen. We gaan er voor!
Ook in Nederland is het niet mogelijk digitaal te stemmen.Mijn machtiging is inmiddels via een administratieve omweg eindelijk gerealiseerd. Het is in 2021 niet mogelijk om vanuit het buitenland electronisch/digitaal te stemmen.
Er is een wijzer in omloop die Nederlandse kiezers in het buitenland vertrouwd moet maken met de wijze waarop politieke partijen Nederlanders in den vreemde willen 'faciliteren'. De PVV werpt zich op met een gedachtengoed die emigranten als landverraders het liefst stemrecht zou ontnemen.
Bij1.De Piraten staan bij mij op 1, op de voet gevolgd door Bij 1.
tja.... Het ligt allemaal wel dik tegen elkaar aan moet ik zeggen.
Present!Welke volslagen idioot heeft die stemwijzer samengesteld?