vanwege Bayern-LazioWaarom moeten de verkiezingen uitgesteld worden? Vanwege corona? Of vanwege wappies?
Aankomende vrijdag al ja? Dan ga ik maar eens snel wat partijprogramma's doornemen.Ze willen toch over drie dagen stemmen?
Dat laatste was men sowieso van plan volgens mij.Ik stem ook al bijna twintig jaar en heb zelden niet in de rij gestaan.
Het uitstellen van de verkiezing tot hoogzomer of stemmen met de post lijkt me helemaal prima. Wat me ook prima lijkt is om het aantal machtigingen sterk te verhogen. Naar zes per persoon ofzo.
In totaal hebben de antisemieten 5 zetels volgens de prognose...Toch knap dat de antisemieten nog steeds op drie zetels staan.
Hup Ander!
In totaal hebben de antisemieten 5 zetels volgens de prognose...
Ik stem al meer dan 20 jaar en heb hoogstens steeds 1 iemand voor me gehad... En ik ben op verschillende tijden wezen stemmen... Maar misschien dat dat meer komt doordat wij een dorp zijn? (al heb ik geen idee of je in een stad woont of in een dorp)
Je zou ook kunnen zeggen dat het juist in maart makkelijker is om te stemmen omdat dan naw nog meer mensen thuis werken dan in juni...
Toch knap dat de antisemieten nog steeds op drie zetels staan.
Dan blijk ik dus steeds geluk gehad te hebben...Ik heb de laatste verkiezingen altijd in de rij moeten staan bij het stemmen.
Winst voor het kabinet dus. Logisch natuurlijk.
Winst voor het kabinet dus. Logisch natuurlijk.
Team kaag 2 zetels erbij.
Het plan is dat mensen van boven de 70 ook per post kunnen stemmen. En dat stembureaus (niet allemaal volgens mij, maar wel een aantal per gemeente) ook al op 15 en 16 maart open zijn.Zijn er nog speciale regels in Nederland voor dit jaar? Hier hebben wij nationale verkiezingen voor Schotland in mei waar de stembureaus 3 dagen open zijn en je ook per post kan stemmen. Nu al heeft meer dan de helft van de kiesgerechtigden voor dat laatste geregistreerd (inclusief mijzelf).