Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

JMD

Well-known member
Ik stem ook al bijna twintig jaar en heb zelden niet in de rij gestaan.

Het uitstellen van de verkiezing tot hoogzomer of stemmen met de post lijkt me helemaal prima. Wat me ook prima lijkt is om het aantal machtigingen sterk te verhogen. Naar zes per persoon ofzo.
Dat laatste was men sowieso van plan volgens mij.
 

stc

Well-known member
Ik stem al meer dan 20 jaar en heb hoogstens steeds 1 iemand voor me gehad... En ik ben op verschillende tijden wezen stemmen... Maar misschien dat dat meer komt doordat wij een dorp zijn? (al heb ik geen idee of je in een stad woont of in een dorp)

Je zou ook kunnen zeggen dat het juist in maart makkelijker is om te stemmen omdat dan naw nog meer mensen thuis werken dan in juni...

Ik heb de laatste verkiezingen altijd in de rij moeten staan bij het stemmen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zijn er nog speciale regels in Nederland voor dit jaar? Hier hebben wij nationale verkiezingen voor Schotland in mei waar de stembureaus 3 dagen open zijn en je ook per post kan stemmen. Nu al heeft meer dan de helft van de kiesgerechtigden voor dat laatste geregistreerd (inclusief mijzelf).
 

Forza AZ

Well-known member
Zijn er nog speciale regels in Nederland voor dit jaar? Hier hebben wij nationale verkiezingen voor Schotland in mei waar de stembureaus 3 dagen open zijn en je ook per post kan stemmen. Nu al heeft meer dan de helft van de kiesgerechtigden voor dat laatste geregistreerd (inclusief mijzelf).
Het plan is dat mensen van boven de 70 ook per post kunnen stemmen. En dat stembureaus (niet allemaal volgens mij, maar wel een aantal per gemeente) ook al op 15 en 16 maart open zijn.
 
Bovenaan