Dus Baudet is een handlanger van China?Waarom zou het virus niet uit een lab kunnen komen ?
Beddtijd zwammyNee want het virus komt niet uit China, dat heeft het who onderzocht.
Het was genieten bij Nieuwsuur!Hup Baudet!
Helft FvD-kiezers: 'Corona is ontwikkeld om burgers te onderdrukken'
De helft van de kiezers die op Forum voor Democratie willen stemmen, gelooft ook dat corona een biologisch wapen is dat in een laboratorium is gefabriceerd.nos.nl
Er zit een verschil tussen geloven dat het virus uit een lab komt maar per ongeluk is ontsnapt of dat het virus uit een lab komt waar het specifiek gemaakt is om mensen te onderdrukken zoals die FVD-wappies denken...Waarom zou het virus niet uit een lab kunnen komen ?
Beddtijd zwammy
Dus? Er wordt onderzoek verricht of het wellicht ook een andere oorsprong zou kunnen hebben.Koopmans: ook aanwijzingen dat corona uit Italië komt, moet je onderzoeken
De WHO doet geen nader onderzoek naar de mogelijkheid dat het coronavirus is ontsnapt uit een Chinees laboratorium, maar wél naar de gedachte dat het virus helemaal niet uit China komt. Politieke indoctrinatie? ‘We hebben geprobeerd het bij de inhoud te houden’, zegt viroloog Marion Koopmans...www.volkskrant.nl
Dat lijkt me toch erg onwaarschijnlijk, want waarom is het dan ruim een maand eerder tot een grote uitbraak gekomen in China, en niet als eerste in Italië.Koopmans: ook aanwijzingen dat corona uit Italië komt, moet je onderzoeken
De WHO doet geen nader onderzoek naar de mogelijkheid dat het coronavirus is ontsnapt uit een Chinees laboratorium, maar wél naar de gedachte dat het virus helemaal niet uit China komt. Politieke indoctrinatie? ‘We hebben geprobeerd het bij de inhoud te houden’, zegt viroloog Marion Koopmans...www.volkskrant.nl
Dat lijkt me toch erg onwaarschijnlijk, want waarom is het dan ruim een maand eerder tot een grote uitbraak gekomen in China, en niet als eerste in Italië.
Dat lijkt me toch erg onwaarschijnlijk, want waarom is het dan ruim een maand eerder tot een grote uitbraak gekomen in China, en niet als eerste in Italië.
Corona schijnt al in september 2019 in Italië te zijn gesignaleerd.Dat lijkt me toch erg onwaarschijnlijk, want waarom is het dan ruim een maand eerder tot een grote uitbraak gekomen in China, en niet als eerste in Italië.
Of toch gewoon uit China, want zover ligt Vietnam daar niet vandaan...Covid komt uit Vietnam dus begrijp ik.