Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

JMD

Well-known member
Het valt me al vaker op dat je zo traag bent. Ook met doelpunten posten.
Hoe komt dat zo?
Omdat ik in dit geval pas net in dit topic kom... :p

En vwb de doelpunten: dat klopt. Ik kijk sinds ik in mijn nieuwe huis woon vooral TV via de Chromecast, dus via internet, en dat ligt een seconde of 20 achter...
 

gevegt

Well-known member
Omdat ik in dit geval pas net in dit topic kom... :p

En vwb de doelpunten: dat klopt. Ik kijk sinds ik in mijn nieuwe huis woon vooral TV via de Chromecast, dus via internet, en dat ligt een seconde of 20 achter...
Sinds wanneer ben je verhuist?
En waarom?
 

JMD

Well-known member
Sinds wanneer ben je verhuist?
En waarom?
Ben hier in 2019 komen wonen. Is een nieuwbouwhuis.

Woonde op zich goed in mijn oude huis, maar dat was een huis uit de jaren'70. De keuken, sanitair e.d. was daar aan vervanging toe, dus het was of daar alles vervangen of op zoek naar iets anders. Het is iets anders geworden. Een 'poortwoning' zoals dat zo mooi heet, dus wel gewoon een 'eigen' voordeur (woonde in een appartementencomplex), maar de woning is vooral op 1e/2e verdieping (met mooi balkon). Nu alles gloednieuw op een mooie plek hier in Hillegom.
 

SanMark.

Well-known member
Maar de NOS is toch zo links. Gister al Klaver, vandaag Kaag...?
2 zwaluwen maken nog geen zomer. Nu heb ik lang niet alles gezien van K & K maar door de vragen van het publiek en het korte erop zitten van de journalist werd ze het eindelijk eens wat moeilijk gemaakt.
 

gevegt

Well-known member
2 zwaluwen maken nog geen zomer. Nu heb ik lang niet alles gezien van K & K maar door de vragen van het publiek en het korte erop zitten van de journalist werd ze het eindelijk eens wat moeilijk gemaakt.
Hoe zit dat eigenlijk op de sm. Zijn die ook zo kritisch naar rechts?
 

Janssen

Well-known member
Waar moet je in godsnaam nog op stemmen. Alles rechts van de VVD is knettergek en alles links van CU is of incapabel of legt prioriteiten toch echt bij de verkeerde dingen in deze tijd. Dan blijft voor mij alleen WW-Wobke over en die jongen met de mooie schoenen en die kan ik allebei niet serieus nemen.

Zeg het me maar.
 

Maasveld

Well-known member
Waar moet je in godsnaam nog op stemmen. Alles rechts van de VVD is knettergek en alles links van CU is of incapabel of legt prioriteiten toch echt bij de verkeerde dingen in deze tijd. Dan blijft voor mij alleen WW-Wobke over en die jongen met de mooie schoenen en die kan ik allebei niet serieus nemen.

Zeg het me maar.
Degene met de dikste tieten.
 

Eef de Kip

Well-known member
ik vind 'm ook historisch lastig hoor, ben wel een beetje klaar met de VVD met die zweem van corruptie/belangenverstrengelingen die elke keer weer terug komen.
Maar idd, de rest vind ik helemaal niet in mijn straat dus ik ben bang dat ik toch maar weer voor de minst slechte ga kiezen.
 

erka

Well-known member
Ik kan ook niet kiezen. Zit meestal in het midden en dan een beetje liberaal dus D66 of GL maar zeker niet VVD. Maar D66 heeft mij enorm teleurgesteld met de kabinetsperiode en huidige standpunten. GL ook niet, klimaat zou voor mij wel een reden zijn maar er is ook een heleboel onzin die zij heel belangrijk vinden maar de rest van de wereld niet. CDA is veel te conservatief voor mij en te boerenpartij. PvdA zelfde als D66. Nog verder links of rechts niet aan de orde.

Ik neig nog het meest naar CU. Echter twee belangrijke zaken weerhouden mij: hun ethische standpunten die ik echt middeleeuws vind en hoe zij naar de covidcrisis en positie kerken daarin kijken. Positief vind ik dat zij sterke en betrouwbare politici hebben als Segers en Schouten die niet met alle winden meewaaien.

De vorige keer dat ik het niet wist heb ik Piratenpartij gestemd omdat zij doen wat D66 nalaat, met name op privacy.

Zou best kunnen dat het weer de Piratenpartij wordt en anders wordt het Segers.
 
Bovenaan