Wat betreft de ethische standpunten zitten wij denk ik wel op dezelfde lijn. De mening van ChristenUnie over euthanasie en abortus is inderdaad erg ouderwets.Ik neig nog het meest naar CU. Echter twee belangrijke zaken weerhouden mij: hun ethische standpunten die ik echt middeleeuws vind en hoe zij naar de covidcrisis en positie kerken daarin kijken. Positief vind ik dat zij sterke en betrouwbare politici hebben als Segers en Schouten die niet met alle winden meewaaien.
Die stemwijzer van de Speld is wel echt geweldig haha. "De snelheid in de teststraten moet weer terug naar 130"
Ik vind het ook super lastig, dit keer. Ben toch wel een beetje uitgekeken op de CU, waar ik de laatste jaren op gestemd heb. Eigenlijk kan ik me bij geen enkele partij echt vinden. Dus daarom besloten om puur op een persoon te stemmen, ondanks dat ik me op veel vlakken niet kan vinden bij de partijstandpunten; Peter Kwint van de SP.
Volt gaat het worden!
Dat verbaast me niks. Limburgers staan niet voor niets bekend om hun beperkte denkvermogen.En ik maar denken dat jij zo'n conservatieve boerenlul was.
Dat verbaast me niks. Limburgers staan niet voor niets bekend om hun beperkte denkvermogen.
Is dit niet gewoon een beetje sneu? Volwassen mannen die overal een mening over hebben en alles beter denken te weten maar bij het minste geringste laten zien wat ze eigenlijk zijn, pubers met plakkerige handjes die wedijveren over wie de grootste seksist is of het meest vrouwonvriendelijk , stoer man!Degene met de dikste tieten.
Volgens diezelfde negers van Bij1 en aanverwante subsidieslurpende organisaties zijn alle " witte" mensen racisten, nou dan ga ik er ook wel in mee en kun je je krijgen ook.