Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

De Wolf

Well-known member
Ik weet het ook echt niet, het lijkt wel elke 4 jaar krommer te worden, alleen maar idioten op de lijst. Zowel links als rechts.

Ik ben voorstander voor een kiesdrempel van minimaal 5 zetels. Alles daaronder komt de kamer niet in.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben niet in de war hoor, (en een keer?) ik geef mijn mening, daar is een forum ook voor.
Dat het pubertje Janssen en relnicht SanMark zijn die er op reageren, tsja daar kon je gerust geld op inzetten, safe bet.

Had inderdaad beter iemand anders dan Maasveld kunnen quoten, maar bij Maasveld heb je nog de kans dat die zelf ook denkt dat het inderdaad wel wat sneu is.
 

gevegt

Well-known member
Gooi maar even een stel linkjes neer dan.
Nee, als je de politiek ook maar een beetje volgt en je kent de begrippen 'discriminatie' en 'fascisme' is dat niet nodig.
Zegt bovenstaande regel je niets, dan zijn linkjes paarlen voor de zwijnen.
 

Janssen

Well-known member
Volgens Kiescompas is PVV links conservatief.

Wat grappig is, alsof er ook zoiets is al rechts-progressief.
 

zwammy

Well-known member
Nee, als je de politiek ook maar een beetje volgt en je kent de begrippen 'discriminatie' en 'fascisme' is dat niet nodig.
Zegt bovenstaande regel je niets, dan zijn linkjes paarlen voor de zwijnen.

Haha ja tuurlijk gevegt.

De PVV is niet anders als elke andere partij, maar plak er lekker de stempel af. Maar prima, in Nederland een partij fascistisch vinden en zeker op dit forumpje zeker doen, maar dan niet lopen te zeiken als het over tieten gaat.

Ik blijf erbij dat die Merel de beste tieten heeft, is die ook racistisch?
 

gevegt

Well-known member
Haha ja tuurlijk gevegt.

De PVV is niet anders als elke andere partij, maar plak er lekker de stempel af. Maar prima, in Nederland een partij fascistisch vinden en zeker op dit forumpje zeker doen, maar dan niet lopen te zeiken als het over tieten gaat.

Ik blijf erbij dat die Merel de beste tieten heeft, is die ook racistisch?
Als de PVV het over de Moslims en over islamieten heeft, vervang dan die twee woorden voor een andere groep gelovigen, en het is duidelijk zat.
 

zwammy

Well-known member
Als de PVV het over de Moslims en over islamieten heeft, vervang dan die twee woorden voor een andere groep gelovigen, en het is duidelijk zat.


Moslims zijn geen ras, de PVV gaat tegen de ideologie islam en zegt dat in Nederland de christelijke cultuur leidend moet zijn, kun je veel van vinden maar zeker niet racistisch of fascistisch. Dat ze achterlijke punten hebben hoeft niet over gedabateerd te worden maar dat kun je ze toch niet noemen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben niet in de war hoor, (en een keer?) ik geef mijn mening, daar is een forum ook voor.
Dat het pubertje Janssen en relnicht SanMark zijn die er op reageren, tsja daar kon je gerust geld op inzetten, safe bet.

Had inderdaad beter iemand anders dan Maasveld kunnen quoten, maar bij Maasveld heb je nog de kans dat die zelf ook denkt dat het inderdaad wel wat sneu is.
Tja, ik zie hier dagelijks opmerkingen voorbij komen over Friezen, homo's, Ajacieden, songfestivalliefhebbers, Feyenoorders, Brabanders, coronaciticasters, Limburgers, BN'ers, AZ'ers, RIVM-medewerkers, PSV'ers, politici, OMT-leden en ga zo maar door die je als sneu kunt betitelen. 98% van die opmerkingen heeft een ludieke/ironische ondertoon, zo ook mijn opmerking. Daar doen we geloof ik met z'n allen gezellig aan mee.
 

zwammy

Well-known member
Bij1 wil onderzoeken of de illegalen ook mogen stemmen en stemrecht moeten krijgen. Als we het trouwens over racistische partijen hebben, lees dat programma maar eens even door.
 

Abubakari

Well-known member
Moslims zijn geen ras, de PVV gaat tegen de ideologie islam en zegt dat in Nederland de christelijke cultuur leidend moet zijn, kun je veel van vinden maar zeker niet racistisch of fascistisch. Dat ze achterlijke punten hebben hoeft niet over gedabateerd te worden maar dat kun je ze toch niet noemen.
Waarom vraagt Wilders zijn achterban dan "Willen jullie meer of minder Marokkanen" ipv meer of minder moslims? Je kunt de uitspraken van Wilders over Marokkanen tot in den treure recht blijven praten of vergoelijken , maar die zijn wel degelijk racistisch.
 
Bovenaan