Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

gevegt

Well-known member
Het gevaar daarvan is dus dat er mensen zijn die daadwerkelijk gaan denken dat het een issue is en daar dus ook ten onrechte naar gaan handelen. Mijn werkgever heeft nu een diversiteitsmanager in dienst. Bespottelijk.

Concreet kijkt die bij elke 40-uurs vacature of het eventueel toch gedaan kan worden in 24 uur door een achtergesteld vrouwtje in de bijstand. Ofzo.
Haha, dat lijkt mij ook wel wat.
 

Abubakari

Well-known member
Om een reactie uit te lokken en dan verongelijkt te doen. Zo lastig is het allemaal niet.
Zo simpel is het allemaal ook niet.

Sterk om met een quote van 7 jaar terug te moeten komen.

Dat je die dan tot in den treure moet herhalen.
Zijn bekendste quote, maar ook in de 7 jaar daarna heeft ie nog diverse dubieuze uitlatingen gedaan over Marokkanen.
Maar goed, de discussie met jou aangaan over Wilders is nutteloos, we staan daarin zo ongelooflijk ver uit elkaar, dat heeft geen enkele zin.
 

Maasveld

Well-known member
Marijnissen is wel een echte Feyenoorder he. Niet de UEFA Cup winst of het kampioenschap, maar de 6-2 tegen Ajax is haar meest gedenkwaardige wedstrijd.
 

Forza AZ

Well-known member
Waarom vraagt Wilders zijn achterban dan "Willen jullie meer of minder Marokkanen" ipv meer of minder moslims? Je kunt de uitspraken van Wilders over Marokkanen tot in den treure recht blijven praten of vergoelijken , maar die zijn wel degelijk racistisch.
Iedereen weet dat dit over criminele Marokkanen ging. Hij heeft nooit gezegd dat hij niet-criminele buitenlanders tegen hun zin het land uit wil zetten.
 

gevegt

Well-known member
Iedereen weet dat dit over criminele Marokkanen ging. Hij heeft nooit gezegd dat hij niet-criminele buitenlanders tegen hun zin het land uit wil zetten.
Onzin. Hij had het over Marokkanen. Heel bewust en haalde het criminele erbij om zich in te dekken.
 

Abubakari

Well-known member
Iedereen weet dat dit over criminele Marokkanen ging. Hij heeft nooit gezegd dat hij niet-criminele buitenlanders tegen hun zin het land uit wil zetten.
Uitspraak in de rechtzaak:
een duiding die hij volgens het gerechtshof bewust wegliet op de verkiezingsavond. Hij sprak daarover met medewerkers. Het doel was om een zo sterk mogelijke speech te bedenken waarbij de zaak zo scherp mogelijk zou worden benoemd om nieuwswaarde te creëren en er zeker van te zijn dat media het zouden overnemen. Ook werd het publiek door een medewerker geïnstrueerd hoe te reageren. De actie was volgens het hof weldoordacht. ,,Daarmee is de verdachte te ver gegaan.’’
 

Forza AZ

Well-known member
Uitspraak in de rechtzaak:
een duiding die hij volgens het gerechtshof bewust wegliet op de verkiezingsavond. Hij sprak daarover met medewerkers. Het doel was om een zo sterk mogelijke speech te bedenken waarbij de zaak zo scherp mogelijk zou worden benoemd om nieuwswaarde te creëren en er zeker van te zijn dat media het zouden overnemen. Ook werd het publiek door een medewerker geïnstrueerd hoe te reageren. De actie was volgens het hof weldoordacht. ,,Daarmee is de verdachte te ver gegaan.’’
Dat die duiding achterwege werd gelaten in die toespraak wil nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk alle Marokkanen bedoelde. Dat is gewoon niet waar.

Ik vind het schandalig dat hij daar 7 jaar later nog steeds voor de rechtbank voor moet staan.
 

gevegt

Well-known member
Dat die duiding achterwege werd gelaten in die toespraak wil nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk alle Marokkanen bedoelde. Dat is gewoon niet waar.

Ik vind het schandalig dat hij daar 7 jaar later nog steeds voor de rechtbank voor moet staan.
Dus hij zegt het maar het is niet waar?


Dat moet hij niet, hij heeft er zelf voor gekozen.
 

Wigboldus

Well-known member
Had gehoopt dat ze in hun regeerperiode toch wat meer bij hun eigen idealen waren gebleven. Met name rondom de toeslagenaffaire vond en vind ik ze veel te stil. De fout zelf hebben ze niet gemaakt, het feit dat het allemaal zo traag gaat met het vergoeden van de schade vind ik onvergeeflijk. Daarom stem ik uit principe op geen enkele regeringspartij.

Daarbij toch die standpunten over euthanasie en abortus en toch het idee dat een hoop mensen bij die partij die mij te dubieus naar homoseksualiteit kijken. Segers zelf niet hoor, trouwens. Dat vind ik nog steeds een hele fijne politicus.

Met dat eerste ben ik het met je eens. Misschien zijn ze iets te bescheiden geweest, al laten ze zich voor een kleine partij wel van zich horen. de CU staat in de peilingen op 7 zetels, maar je ziet bij elke verkiezing dat CU in de peilingen 1 of 2 zetels erbij krijgen, maar dat blijkt dan uiteindelijk niet te gebeuren. Ik denk dat CU op hetzelfde aantal zetels staan en als regeringspartij is dat nog best knap.
 

SanMark.

Well-known member
Uitspraak in de rechtzaak:
een duiding die hij volgens het gerechtshof bewust wegliet op de verkiezingsavond. Hij sprak daarover met medewerkers. Het doel was om een zo sterk mogelijke speech te bedenken waarbij de zaak zo scherp mogelijk zou worden benoemd om nieuwswaarde te creëren en er zeker van te zijn dat media het zouden overnemen. Ook werd het publiek door een medewerker geïnstrueerd hoe te reageren. De actie was volgens het hof weldoordacht. ,,Daarmee is de verdachte te ver gegaan.’’
Of we de rechterlijke macht nog serieus kunnen nemen in dit bananenland.
 

gevegt

Well-known member
Met dat eerste ben ik het met je eens. Misschien zijn ze iets te bescheiden geweest, al laten ze zich voor een kleine partij wel van zich horen. de CU staat in de peilingen op 7 zetels, maar je ziet bij elke verkiezing dat CU in de peilingen 1 of 2 zetels erbij krijgen, maar dat blijkt dan uiteindelijk niet te gebeuren. Ik denk dat CU op hetzelfde aantal zetels staan en als regeringspartij is dat nog best knap.
Goed je weer te zien! (y)

Als de CU niet christelijk was, zouden ze mijn stem onmiddellijk krijgen.
 

Wigboldus

Well-known member
Goed je weer te zien! (y)

Als de CU niet christelijk was, zouden ze mijn stem onmiddellijk krijgen.
Ik kijk hier nog regelmatig hoor. Posten niet meer zoveel.

En ik snap je. Als ik niet christelijk was zou ik eerder op de PvdA stemmen denk ik.
 

gevegt

Well-known member
Ik kijk hier nog regelmatig hoor. Posten niet meer zoveel.

En ik snap je. Als ik niet christelijk was zou ik eerder op de PvdA stemmen denk ik.
Jammer dat je niet zoveel meer post.

Ook ik ben NH opgevoed en heb de bijbel twee keer uitgelezen. Vooral het OT vind ik nog steeds erg interessant.
Ik begrijp heel goed dat gelovigen daar houvast aan hebben.
Geef ze alle vrijheid maar niet in de politiek, dat kan ik echt niet hebben.
 
Bovenaan